۷ سال پیش

تولید صنایع دستی؛ شغلی با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی
اطلاعات بیشتر

 

به گزارش ایسنا، مهندس عبدالصمد صفرنژاد در اولین جلسه بهبود توسعه اقتصادی شهرستان انزلی با محوریت اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در عمل به اقتصاد مقاومتی کارهایی از سوی برخی از استان ها به صورت سلیقه ای شکل گرفته اما مطلوب نیست.

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید


وی با بیان اینکه نبود عملکرد مثبت در زمینه اقتصاد مقاومتی در سه ماهه اول سال 95 موجبات انتقاد استاندار از عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی شهرستان های گیلان را پدید آورد، افزود:در عمل به اقتصاد مقاومتی معجزه ای رخ نمی دهد بلکه دست یابی به اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری باید توسط نیروهای خدوم دستگاه های اجرایی مختلف هر شهرستان شکل بگیرد.
فرماندار بندرانزلی با اشاره به شناسایی ظرفیت های شهرستان در راستای اقدام عملی به اقتصاد مقاومتی در کمترین زمان ممکن، گفت:ما بعنوان بازوان دولت در خط مقدم تحقق اقتصاد مقاومتی قرار داشته و باید شروع کننده کار باشیم.
صفرنژاد تصریح کرد: دلیل عمده تعطیلی برخی از کارخانجات مشکلات مالی بوده و در صورت وجود مشکلات و بروکراسی اداری در این خصوص همکاری لازم در جهت رفع مشکل انجام خواهد شد.
وی با اشاره به تشکیل اولین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار گیلان در بندر آستارا گفت:با توجه به تصمیم استاندار گیلان در خصوص برگزاری دومین جلسه کارگروه در بندرانزلی، دستگاه های مختلف شهرستان تا قبل از برگزاری آن برنامه های خود را جهت ارائه در آن جلسه آماده کنند.
فرماندار بندرانزلی با اشاره به فلسفه بنیادین  اقتصاد مقاومتی برای رهایی از شرایط بحرانی تصریح کرد:با توجه به وجود جنگ نرم دشمنان نظام علیه جمهوری اسلامی و شرایط خاص حاکم علیه کشور  ضررهای زیادی بر ما وارد شد.
صفرنژاد با اشاره به رفع موانع از سر راه پروژه های درآمدزا گفت:علاوه بر نیازمندی برخی از پیشنهادات و پروژه ها به تامین بودجه و اعتبار، از ظرفیت های طبیعی موجود در این شهرستان هم به درستی استفاده نشده است.
وی با تاکید بر رفع موانع مالی پروژه های پیشنهادی با استفاده از تسهیلات مدت دار و با نرخ سود کم یادآور شد:استخرهایی در سطح شهرستان وجود دارد که بدون هیچ استفاده ای به حال خود رها شده و درعجبم که چرا به مانند ایام دفاع مقدس، تفکر جهادی ترویج نمی شود؟
فرماندار بندرانزلی با تاکید بر فراهم کردن بسترهای لازم در جهت سرمایه گذاری بخش های خصوصی و تغییر رویه اقتصاد مقاومتی از حالت دولتی به مردمی افزود:باتوجه به فرصت زمانی محدود تا برگزاری جلسه کارگروه اقتصادی، دستگاه های اجرایی شهرستان برنامه های خود برای ارائه در آن جلسه و استفاده از ظرفیت های استانی آماده کنند.
صفرنژاد با اشاره به تولید صنایع دستی بعنوان شغلی با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی تصریح کرد:علاوه بر ارائه برنامه های لازم در جهت فراهم سازی شرایط بازاریابی و فروش محصولات تولیدی، روستاییان نیز در جهت راه اندازی صنایع کوچک ترغیب شوند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=624513
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد