۷ سال پیش

ثبت نام بیش از ۲۰۰ هزار نفر در آزمون های استخدامی
اطلاعات بیشتر

آمار ثبت نام کنندگان آزمون های استخدامی

ثبت نام بیش از 200 هزار نفر در آزمون های استخدامی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از 200 هزار نفر در آزمون های استخدامی 68 دانشگاه علوم پزشکی و 12 دستگاه اجرایی ثبت نام کردند.
حسین توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد میزان ثبت نام در آزمون استخدامی 12 دستگاه های اجرایی گفت: تا ساعت 10 صبح امروز (یکشنبه) 103 هزار و 400 نفر در آزمون استخدامی ثبت نام کرده اند.
وی گفت: همچنین تاکنون تعداد 103 هزار و 379 نفر در آزمون استخدامی 68 دانشگاه علوم پزشکی ثبت نام کرده اند.
توکلی افزود: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ساعت 24 امشب 10 مرداد ماه به پایان می رسد و این مهلت تمدید نمی شود.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: آمار نهایی ثبت نام در آزمون های استخدامی متعاقبا اعلام می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی همزمان با آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 19 شهریورماه برگزار می شود.

جهت مشاهده اخبار استخدام دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده صفحه اصلی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=642020
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد