• ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
  • 1k نظر «نمایش»

جذب اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور از ۱۳ بهمن

جذب اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور از ۱۳ بهمن

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور از 13 بهمن

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


دکتر حسینی از آغاز چهاردهمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور از تاریخ 13 بهمن ماه سالجاری به مدت یکماه خبرداد و بر عدم تمدید تاریخ ثبت نام تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دکتر سید علی حسینی رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آغاز فرایند چهاردهمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، نکاتی را در خصوص مراحل اجرائی این فراخوان بیان کرد و اظهار داشت از اوایل دیماه سالجاری اعلام نیاز دانشگاهها به جذب اعضای هیات علمی جمع آوری گردید که طی بررسی های بعمل آمده اعلام نیازهای تائید نشده از روز چهارشنبه 95/11/13 بر روی سایت مرکز امور هیات علمی قابل رویت می باشد.

دکتر حسینی در ادامه با تائید بر اینکه مهلت زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد افزود ثبت نام این دوره اولین فراخوانی خواهد بود که 100% به صورت الکترونیکی و از طریق سایت  http://jazb.aac.behdasht.gov.ir برگزار می شود و طی آن تائید ثبت نام تنها با اخذ کد رهگیری که می بایست نزد متقاضی محفوذ بماند میسر خواهد بود

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تعداد اعلام نیازها در حال حاضر 1479 نفر است خاطرنشان کرد از این تعداد 687 نفر در رشته های علوم پایه و 792 نفر در رشته های بالینی ثبت نام کرده اند که در همین راستا متقاضیان می توانند دو اولویت انتخاب نمایند که یکی از آنها انتخاب دانشگاههای بزرگ می باشد که آگهی ها ثبت نام به آن اشاره شده است .

وی افزود متقاضیان باید توجه کنند که اولویت اول انتخاب مهمی است زیرا برخی از دانشگاهها بررسی اولویت دوم را منوط به تعیین و تکلیف اولویت اول می دانند لذا متقاضیان می بایست در انتخاب اولویت دقت نمایند.

دکتر حسینی با اشاره به اینکه پرونده متقاضیانی که در هیات مرکزی دانشگاه / دانشکده علوم پزشکی خاصی تائید شده است قابل  بررسی در سایر دانشگاهها نخواهد بود اظهار داشت در شرایط عادی اولویت جذب با متقاضیان بومی است ضمن اینکه اولویت جذب نخبگان و استعدادهای درخشان طبق دستورالعمل مربوطه و اولویت جذب ایثارگران موضوع بند ز ماده 44 برنامه پنجم توسعه براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

وی در پایان از جذب متقاضیان رشته های پرستاری و مامایی صرفاً بصورت بالینی خبر داد و بر مطابقت دقیق عنوان رشته متقاضی با عنوان رشته درج شده در فراخوان تاکید کرد.

خبر: مرکز امور هیات علمی

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=733690
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k