۹ سال پیش

جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه سوره

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه سوره از بهمن ۱۳۹۴

رئیس دانشگاه سوره گفت: دانشگاه سوره از بهمن ماه ۱۳۹۴ دانشجوی خارجی جذب می کند و احتمالا ۵ درصد ظرفیت دانشجویان را به دانشجوی خارجی اختصاص می دهیم.
محمد روشن در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه گفت: دانشگاه سوره از سال ۱۳۸۳ تا به امروز قراداد های مختلف با دانشگاه های اروپا و دانشگاه های منطقه داشته است و ما با مهمترین دانشگاه هایی که جزو ۱۰ دانشگاه برتر دنیا مانند ساپیزای روم و دانشگاه استانبول ترکیه، دانشگاه کوفه در عراق و کنرادفولکس آلمان هستند قرار داد همکاری امضا کرده ایم و در برخی از این دانشگاه تا ۳ دوره تبادل دانشجو انجام داده ایم، بعنوان مثال با مدرسه فیلم سازی HFS آلمان تا امروز ۳ دوره تبادل استاد و دانشجو داشته ایم.
وی در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجوی خارجی در سال ۹۴ گفت: ممکن است در هر رشته ۵ درصد ظرفیت دانشجویان را در گام اول به دانشجویان خارجی اختصاص بدهیم و این دوره را به عنوان دوره آزمایشی و دوره پایه در نظر گرفته ایم تا برای دوره های بعدی مطالعات دقیقتری انجام بدهیم.
رئیس دانشگاه سوره در خصوص میزان شهریه دریافتی از دانشجویان خارجی گفت: وزارت علوم به ۲ شیوه بورس و پذیرش آزاد دانشجو پذیرش می کند که در شیوه بورس وزارت علوم به دانشجو هزینه هایی را برای اسکان و مسکن پرداخت می کند، اما در شیوه پذیرش آزاد دانشجویی که وارد دانشگاه ایران می شود مطابق با آئین نامه و ظوابط آن دانشگاه باید عمل کند و طبیعی است از این دانشجویان طبق قوانین دانشگاه شهریه دریافت می شود مگر اینکه اهداف و سیاست هایی باشد که سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کند همه و یا درصدی از شهریه از دانشجویان خارجی دریافت نشود.
روشن افزود: پیشنهاد ما به دوستان این است که با دانشجویان خارجی مانند دانشجویان ایرانی بصورت تشویقی عمل شود بعنوان مثال دانشجوی ایرانی به ازای هر جزء قرآن که حفظ می کند ۱۰ درصد تخفیف شهریه دریافت می کند، لذا به شیوه های تشویقی و بر اساس رشد و بالاندگی که دانشجوی خارجی دارد از تخفیف های لازم بر خوردار شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=253907
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد