۸ سال پیش

جذب دستیار پژوهش سرباز در مراکز تحقیقاتی کشور
اطلاعات بیشتر

استخدام دستیار پژوهش سرباز در مراکز تحقیقاتی کشور

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جذب دستیار پژوهش سرباز در مراکز تحقیقاتی سراسر کشور خبر داد و گفت: این برنامه به مراکز مربوطه ابلاغ شده است.به گزارش گروه علمی ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر رضا ملک زاده اظهار کرد:
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با هماهنگی دفتر ثبت نام و توزیع پیام آوران بهداشت وزارت متبوع، برنامه جذب دستیار پژوهش سرباز در مراکز تحقیقاتی را در دستورکار خود قرار داده است.
وی گفت: بر این اساس، سالیانه ۲۰۰ نفر از دانش آموختگان برتر پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی عمومی، PhD در رشته های علوم پزشکی و کارشناسی ارشد علوم پایه، مشمول دوره سربازی با عنوان دستیار پژوهش در مراکز تحقیقاتی پذیرفته خواهند شد.
ملک زاده شرایط لازم برای شرکت متقاضیان در این برنامه را، معدل ۱۶ یا بالاتر و چاپ حداقل یک مقاله در نمایه نامه های ISI: Web of science ، PubMed: MEDLINE یا Scopus عنوان کرد.
ملک زاده گفت: پرونده افراد فارغ التحصیل از دانشگاه های تیپ ۱ (تهران، شهید بهشتی، ایران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمان، اهواز) با معدل ۱۵ که در سوابق تحقیقاتی خود بیش از یک مقاله به عنوان نویسنده داشته باشند، نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت افزود: نحوه توزیع بر اساس سوابق تحقیقاتی متقاضی و رتبه بندی مراکز تحقیقاتی در ارزشیابی سالیانه که از طرف معاونت تحقیقات و فناوری انجام می شود، صورت می گیرد.
ملک زاده ادامه داد: در حال حاضر با جذب دستیار پژوهش سرباز در مراکز تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی تهران، اصفهان، تبریز، شهید بهشتی، ایران، گیلان، مازندران موافقت نشده است.
وی در مورد مراحل شرکت متقاضیان در این برنامه گفت: در ابتدا لازم است افراد متقاضی در سامانه متمرکز ثبت نام پیام آوران بهداشت در پایگاه اطلاع رسانی http://tips.behdasht.gov.irثبت نام و در مرحله بعد، به منظور تعیین واجد شرایط بودن، در برنامه جذب دستیاران پژوهش در http://rap.hbi.ir نام نویسی کنند.
بر اساس این گزارش، افراد واجد شرایط لازم است برگه آماده به خدمت را طبق شرایط مندرج در سامانه متمرکز ثبت نام پیام آوران بهداشت دریافت کرده باشند.
معاونت تحقیقات و فناوری فهرست افراد واجد شرایط را برای گذراندن دوره سربازی در مراکز تحقیقاتی هر ۲ ماه یک بار و حداکثر یک هفته قبل از تاریخ اعزام به دفتر سامانه متمرکز ثبت نام پیام آوران بهداشت اعلام می کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=360611
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد