۸ سال پیش

جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد لرستان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اخبار جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد لرستان

جهت مشاهده اخبار مربوط به جذب هیئت علمی اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۳ دی ۹۴: جذب ۲۱۴ عضو هیئت‌علمی جدید در دانشگاه‌های آزاد لرستان (منبع: خبرگزاری مهر)
رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد لرستان گفت: در سال آینده ۲۱۴ عضو جدید هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان جذب خواهند شد.
بهروز دوستی در گفتگو با خبرنگار مهر، از جذب اعضاء هیئت علمی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد و اظهار داشت: در سال آینده ۲۱۴ عضو جدید هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی لرستان جذب خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه جذب هیئت علمی جدید می تواند به توسعه همه جانبه استان در زمینه های مختلف کمک کند بیان داشت: این اعضاء هیئت علمی در مقطع دکترا به ویژه دکترای تخصصی و در رشته های مختلف جذب می شوند.
رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد لرستان عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی لرستان در طول دو سال گذشته ۲۴ مورد رشته دکترای تخصصی در استان راه اندازی کرد.
دوستی با بیان اینکه ظرفیت افزایش رشته های مختلف در دانشگاه های استان وجود دارد افزود: درصدد هستیم موضوع راه اندازی رشته های دکترای تخصصی را دنبال کرده و میزان تحصیلات تکمیلی را در استان به نحو چشمگیری افزایش دهیم.
وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته تعداد رشته های مقطع ارشد و دکتری دانشگاه آزاد خرم آباد ۱۳ رشته بود یادآور شد: اکنون تعداد رشته های مقطع ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد به ۶۷ رشته رسیده است.


خبر 8 مرداد 94: دانشگاه آزاد لرستان عضو هیأت علمی استخدام می‌کند  (منبع: خبرگزاری ایسنا)

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان از استخدام عضو هیأت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، دکتر یدالله ملکی در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب افزود: به منظور ارتقاء سطح علمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان در نظر داریم از طریق فراخوان باجذب اساتید مجرب در رشته‎های حقوق خصوصی، مهندسی برق قدرت، مهندسی عمران(سازه)، ادبیات فارسی، روانشناسی عمومی، معماری، مهندسی کامپیوتر(نرم افزار) و مشاوره در مرتبه دانشیاری و بالاتر با حقوق و مزایای مکفی به‎صورت نیمه وقت و تمام وقت عضو هیأت علمی استخدام کنیم.

وی اظهار کرد: شرایط استخدام باید براساس ضوابط و بخشنامه‎های ارسالی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد صورت گیرد، به‎گونه‎‏ای که سن داوطلبان باید کمتر از 70 سال باشد و در صورتی‎که داوطلب در یکی از مرکز علمی آموزشی اشتغال دارد جذب وی به‎صورت نیمه وقت خواهد بود و همچنین در صورتی‎که متقاضی بازنشسته سایر مراکز آموزشی باشد استخدام وی به‎صورت تمام وقت انجام خواهد شد.

دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی لرستان خاطر نشان کرد: امیدواریم با جذب اساتید مجرب در عرصه توسعه تحصیلات تکمیلی که مدنظر رییس دانشگاه است قدم‎های مثبت و موثری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان برداشته شود.


خبر 13 اسفند 93: جذب ۷۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد لرستان تا سال آینده

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان گفت: ۴۴۰ عضو هیئت علمی با این دانشگاه همکاری می‎کنند.
بهروز دوستی در گفت‎وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه لرستان، افزود: ۴۴۰ عضو هیئت علمی در رشته‎های مختلف تحصیلی با دانشگاه‎های آزاد اسلامی استان لرستان همکاری می‎کنند.
وی با اشاره به جذب بیش از ۲۰ نفر عضو هیئت علمی در مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد لرستان، بیان کرد: پیش‎بینی می‎شود که در سال آینده ۷۰ عضو هیئت علمی دکتری در این دانشگاه جذب شوند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه جذب هیئت علمی با مدرک کارشناسی ارشد در تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد لرستان ممنوع است، درباره ارتقاء اعضای هیئت علمی، اظهار کرد: در سال جاری ۵ دانشیار و ۲۰۰مربی، استادیار شدند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=268327
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد