۸ سال پیش

جزئیات آزمون تعیین سطح ارزی در سال ۹۴

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آزمون تعیین سطح ارزی بانک ملی برگزار شد

یازدهمین آزمون تعیین سطح ارزی و دومین آزمون انتصاب متصدیان امور بانکی یانک ملی به سمت بانکدار به طور همزمان در تهران و 31 مرکز آزمون برگزار شد.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، عضو هیأت مدیره بانک ملی در حاشیه برگزاری این آزمون در دانشگاه علم و صنعت تهران گفت: یکی از مولفه‌هایی که در بخش نیروی انسانی مورد تاکید است، تربیت مدیران و کارکنان با دانش تخصصی کامل و به روز است.
غلامرضا پناهی یکی از سیاست‌های کلان بانک را انتخاب نیروی انسانی شایسته دانست و افزود: تسلط کارکنان بر دو مبحث بانکداری داخلی و بانکداری بین‌الملل منجر به ارتقای جایگاه بانک خواهد شد.
سئوالات این آزمون به همراه کلید آن‌ها از امروز در پایگاه اینترنتی اداره کل آموزش بانک ملی قابل دسترس است و نتایج آزمون ظرف مدت یک ماه از تاریخ برگزاری، از طریق همین سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد.
گفتنی است از تعداد کل 973 نفر ثبت‌نام کنندگان آزمون ارزی در کل کشور 457 نفر در حوزه امتحانی تهران و 516 نفر در سایر مراکز به طور همزمان پاسخگوی سئوالات بودند.
تعداد کل ثبت‌نام کنندگان آزمون بانکدار نیز 4249 نفر بود که 862 نفر از آنها در حوزه امتحانی تهران به رقابت پرداختند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=315981
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد