۸ سال پیش

جزئیات آزمون دوره دکترای سال ۹۵ منتشر شد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مشاور عالی سازمان سنجش از زمان توضیح کارت شرکت در آزمون دکتری سال 95 و همچنین از زمان برگزاری آن خبر داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 95 ، 158 هزار و 94 داوطلب ثبت نام کردند که 2/46 درصد آنها زن و 38/57 نفر از آنان مرد هستند.

وی افزود: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط از روز سه‌شنبه یازدهم اسفندماه 95 لغایت پنجشنبه سیزدهم اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده خواهد شد.

توکلی در پایان گفت: آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 95 در صبح روز جمعه چهاردهم اسفندماه در 54 شهرستان برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری آن از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود. و درهای ورود به جلسه امتحانی از ساعت 7:30 دقیقه بسته خواهد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=558597
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد