۸ سال پیش

جزئیات اصلاح قانون استخدامی ارتش و سپاه

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

جزئیات اصلاح قانون استخدامی ارتش و سپاه

خبر 4 مرداد 94: مخالفت ستاد مشترک با اصلاح قانون استخدامی ارتش و سپاه (منبع: جام جم آنلاین)

ستاد مشترک نیروهای مسلح با ارائه نامه‌ای به مجلس با لایحه «تسری مواد ۷۹ و ۸۳ قانون استخدامی نیروی انتظامی به کارکنان ارتش و سپاه» مخالفت کرد.

در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی لایحه «تسری مواد ۷۹ و ۸۳ قانون استخدامی نیروی انتظامی به کارکنان ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران» در دستور کار مجلس قرار گرفت.

هفته گذشته تقاضای تعدادی از نمایندگان برای اولویت در بررسی این لایحه به تصویب رسیده بود.

بر اساس این لایحه، ارشدیت های مربوط به موضوع قانون استخدام نیروی انتظامی شامل کارکنانی که قبل از این قانون به استخدام ارتش یا سپاه درآمده اند و با رعایت شرایط مندرج در قانون مذکور موظف به اخذ مدرک تحصیلی شده اند نیز می گردند.

در جریان بررسی این لایحه، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد این لایحه نامه ای از سوی ستاد مشترک نیروهای مسلح به مجلس شورای اسلامی نوشته شده است و درخواست شده با توجه به مشکلاتی که امکان دارد در پی تصویب این لایحه برای سپاه و ارتش ایجاد شود، لایحه فوق به کمیسیون امنیت ملی ارجاع گردد.

رئیس مجلس ادامه داد: چون اصل این موضوع مربوط به ستاد کل نیروهای مسلح است این لایحه مجددا به کمیسیون ارجاع می شود تا با هماهنگی ستاد مشترک بررسی شود.

نمایندگان نیز با ۱۱۰ رای موافق، ۲۸ رای مخالف و چهار رای ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده مجلس، با این درخواست موافقت کرده بودند

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=372081
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد