۷ سال پیش

جزئیات بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

جزئیات بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مربوط به بازنشستگان اینجا کلیک کنید


خبر 23 خرداد 95: ۶ هزار فرهنگی متقاضی بازنشستگی پیش از موعد هستند

سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «آخرین وضعیت بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان و افراد متقاضی چگونه است؟»، اظهار داشت: برای بازنشستگی پیش از موعد هیچ برنامه‌ای نداریم.
وی افزود: علت این موضوع این است که صندوق‌ بازنشستگی از حیث پرداخت حقوق و مزایای این افراد به شدت با مشکل مواجه است و وقتی دستگاهی پیش از موعد بازنشسته می‌کند، بار مالی آن به صندوق بازنشستگی منتقل می‌شود و آنها نمی‌توانند پرداخت داشته باشند.
بطحایی با اشاره به برنامه‌ای که جهت بازنشستگی برخی فرهنگیان در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با صندوق بازنشستگی کشوری بتوانیم روی مدلی به تفاهم برسیم تا آن دسته از همکارانی که دارای بیماری‌های سخت جسمی هستند و امکان ادامه کار برای آنها نیست، بدون پرداخت سنوات ارفاقی بتوانند بازنشسته شوند.
وی تصریح کرد: برآوردمان این است که حدود ۶ هزار نفر متقاضی بازنشستگی پیش از موعد در آموزش و پرورش هستند.


خبر 3 خرداد 95: معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اعلام آمادگی این نهاد برای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان خبر داد.
باشگاه خبرنگاران جوان: محمد بطحایی معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درگفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش با این طرح کاملا موافق است چرا که برخی فرهنگیان به دلیل بیماری، گرفتاری‌های شخصی و مواردی نظیر آن به بازنشستگی پیش از موعد نیاز دارد.
وی ادامه داد: با صندوق بازنشستگی کشوری مذاکراتی انجام دادیم و آمادگی خود را برای موافقت با این امر اعلام کردیم.
بطحایی عنوان کرد: برای همکاری بیشتر با صندوق بازنشستگی و جلوگیری از فشار مالی زیاد به این صندوق، آموزش و پرورش برنامه‌هایی در نظر گرفته است.
معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: صندوق بازنشستگی به علت مشکلات مالی با کمبود درآمدی که دارد با بازنشستگی پیش از موعد موافقت نمی‌کند و ما باز هم مذاکراتی با این صندوق برای به ثمر رسیدن این طرح انجام می‌دهیم.
بطحایی در خصوص ارتباط بین تصویب بودجه آموزش و پرورش و بهبود وضعیت بازنشستگی پیش از موعد گفت: صندوق بازنشستگی در حوزه فعالیت‌های آموزش و پرورش قرار ندارد و فقط مذاکراتی برای گشایش در کار فرهنگیان با این صندوق انجام می‌شود.
وی همچنین در خصوص استخدام پیمانی نیروهای قراردادی آموزش و پرورش اظهار کرد: فعلا برنامه‌ای وجود ندارد اما ممکن است در آینده‌ای نزدیک با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این خصوص مذاکراتی انجام دهیم.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=601488
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد