۹ سال پیش

جزئیات تشکیل کنگره کار
No Image

جزئیات تشکیل کنگره کار

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

کنگره حزب اسلامی کار اواخر آبان ماه برگزار خواهد شد

محمد نیشابوری عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: جلسه حزب اسلامی کار شب گذشته برگزار شد و پیرامون موضوعاتی مانند بودجه سال  آینده، اشتغال و صنعت و یارانه‌ها مطالبی مطرح شد.

وی ادامه داد: بخش اعظم جلسه شب گذشته حزب کار به ائتلاف ضد داعش از سوی آمریکا و نشست پاریس و تأثیر این نشست در حذف، کنترل و نابودی داعش اختصاص یافت. همچنین در خصوص نشست نیویورک و مذاکرات میان ایران و 1+5 نیز مباحثی مطرح شد.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار افزود: نشست دفاتر استانی حزب کار این هفته (پنجشنبه) در ساختمان مرکزی حزب برای بررسی موضوعات حزب، آئین‌نامه، چگونگی عضوگیری و چگونگی برگزاری کنگره حزب تشکیل خواهد شد.

نیشابوری خاطرنشان کرد: کنگره حزب اسلامی کار اواخر آبان ماه برگزار خواهد شد و میهمان ویژه‌ای را دعوت می‌کنیم ولی نام وی را بعد از هماهنگی اعلام خواهیم کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=150598
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد