۷ سال پیش

جزئیات خدمت سربازی معتادان
No Image

جزئیات خدمت سربازی معتادان

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

جانشین سازمان وظیفه عمومی، جزئیات چگونگی خدمت سربازان معتاد و مشمولانی که به مواد مخدر اعتیاد دارند را تشریح کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار نظام وظیفه و معافیت خدمت سربازی اینجا کلیک کنید


به گزارش تسنیم، سردار ابراهیم با اشاره به وضعیت خدمتی مشمولان معتاد به مواد مخدر و اعزام آن‌ها به یگان‌های نیروهای مسلح اظهار کرد: بررسی چگونگی خدمت مشمولانی که به مواد مخدر اعتیاد دارند تابع ضوابط و رویه‌ خاصی است که در چنین مواردی، اگر پزشکان مورد اعتماد سازمان وظیفه عمومی، اعتیاد این افراد را تشخیص دهند، از اعزام آن‌ها به خدمت وظیفه عمومی به مدت ۶ ماه ممانعت به عمل خواهد آمد.
جانشین سازمان وظیفه عمومی افزود: در این موارد، به مشمولان معتاد ۶ ماه زمان برای ترک اعتیاد داده می‌شود و این افراد فرصت دارند تا پس از ۶ ماه، با ارائه گواهی ترک اعتیاد از مراکز درمانی، به خدمت اعزام شوند.
وی خاطرنشان کرد: در صورتیکه این افراد پس از اتمام مهلت ۶ ماهه خود، موفق به ترک اعتیاد نشوند، قطعاً به خدمت اعزام نخواهند شد و مشمول قوانین غیبت از خدمت وظیفه می‌شوند که طبعاً محدودیت‌های اجتماعی خاصی را به دنبال دارد.
کریمی در ادامه در پاسخ به این سوال که در صورت عدم اطلاع از اعتیاد مشمولان پیش از اعزام و مسجل شدن اعتیاد در یگان‌های خدمتی، چه برخوردی با سربازان معتاد خواهد شد، گفت: در صورتی که اعتیاد یکی از مشمولان پس از اعزام به خدمت مسجل شود، یگان خدمتی مذکور سریعاً اقدام به جداکردن وی از سایر سربازان کرده و به مدت یک ماه تحت درمان قرار خواهد گرفت و پس از درمان کامل، ادامه خدمت خود را خواهد گذراند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=613402
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد