• ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

جزئیات دریافت کارت آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی

جزئیات دریافت کارت آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

انتشار کارت آزمون استخدامی از 13 اردیبهشت

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی اینجا کلیک کنید


خبر 9 اردیبهشت 96: جزئیات دریافت کارت آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی

بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي شركت در آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی (سهامي خاص) سال 1396 مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ 96/2/15 در شهرهاي تهران و بوشهر برگزار مي‌شود. فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع فرآيند بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

برگ راهنما و كارت شركت در آزمون از روز چهارشنبه 96/2/13 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور براي مشاهده و پرينت در دسترس قرار مي‌گيرد و متقاضیان مي‌توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به پرينت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي كارت، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

در صورت بروز اشكال در تهيه پرينت از كارت شرکت در آزمون و يا مشاهده مغايرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامي، داوطلبان مي‌توانند از ساعت 8:30 الي 12:00 صبح و 14:00 الي 18:00 بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 96/2/14 با در دست داشتن كارت شناسايي معتبر و 2 قطعه عكس 3 × 4 با توجه به محل اقامت به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص به شرح ذيل مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالي کارت خود اقدام نمايند.

شهرستان تهران به دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در: تهران، ميدان فردوسي، خيابان انقلاب، مابين خيابان استاد نجات اللهي و سپهبد قرني ،بن بست شاهرود.

شهرستان  بوشهر به دانشگاه خليج فارس – بوشهر واقع در: بوشهر، خيابان شهيد ماهيني.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=571467
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد