۸ سال پیش

جزئیات طرح تجمیع دردانشگاه آزاد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

طرح تجمیع دردانشگاه آزاد ادامه دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه طرح تجمیع در دانشگاه آزاد ادامه دارد، گفت: کیفی سازی به جای کمیت در دستور کار نیز قرار دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، حمید میرزاده ظهر دوشنبه در نشست هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی هم اکنون سیاستهای جدیدی در نظر گرفته و با توجه به منویات مقام معظم رهبری، در زمینه گسترش تحصیلات تکمیلی گام های مثبت و موثری برداشته و در حال حاضر از کیفیت مناسبی برخوردار است.
وی بیان داشت: شعار اصلی در دانشگاه آزاد اسلامی کیفیت است و ضرورتی ندارد دانشگاه آزاد گستردگی بیش از حد داشته باشد، بنابراین طرح تجمیع به صورت گسترده در سراسر کشور ادامه می‌یابد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از کاهش تعداد واحدهای این دانشگاه در سراسر کشور در نتیجه اجرای طرح تجمیع خبر داد و گفت: با اجرای این طرح تعداد واحدهای این دانشگاه تقریبا کم شده است و قریب به یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در آن مشغول به تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه آزاد افزود: به همین دلیل تجمیع ساختارها در دانشگاه آزاد به کمک دانشگاه خواهد آمد که در این چارچوب باید هرچه سریعتر تکلیف واحدهای زیان ده دانشگاه مشخص شود.
میرزاده گفت: در استان ایلام نیز امروز با تصویب هیئت امنا، دانشگاه آزاد اسلامی ایلام تجمیع شده و واحدهای دانشگاهی شهرستان ها نیز به پردیس تغییر یافتند.
وی ادامه داد: این دانشگاه هم اکنون در حدود ۳۰ هزار عضو هیئت علمی تمام وقت، ۲۸ هزار استاد نیمه وقت در حدود ۴۷ هزار کارمند و ۱۰ میلیون متر مکعب فضای آموزشی دارد.
وی بیان داشت: طراحی این دانشگاه متعلق به زمانی است که تنها دانشگاه های دولتی وجود داشتند در حالیکه هم اکنون دو هزار و ۶۰۰ واحد دانشگاهی در سراسر کشور فعالیت می کنند.
وی دانشگاه آزاد اسلامی را از بزرگترین دانشگاه های حضوری جهان دانست و از تاسیس شعبه دانشگاه آزاد اسلامی عراق در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: موافقت های اولیه برای تاسیس واحدهای دانشگاه آزاد در برخی شهرهای کشور عراق مانند کربلا و بصره از وزارت علوم این کشور اخذ شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=324234
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد