۷ سال پیش

جزییات تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی با ارتقا مرتبه علمی
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی نحوه تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی با توجه به ارتقا مرتبه علمی را تشریح کرد.

جهت مشاهده اخبار جذب هیات علمی اینجا کلیک کنید


به گزارش ایلنا، حسین‌زاده لطفی با اشاره به ابلاغ بخشنامه‌ای در این خصوص که به تایید رییس دانشگاه آزاد اسلامی رسیده، گفت: به منظور ایجاد وحدت رویه درخصوص تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از پیمانی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی در صورت ارتقای مرتبه علمی، دستورالعمل جامعی تنظیم و ابلاغ شده است.

وی درباره فرآیند تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی درصورت ارتقای مرتبه علمی گفت: عضو هیات علمی متقاضی تبدیل وضعیت با ورود به صفحه شخصی خود در سامانه Amoozesh. iau. ir و تکمیل اطلاعات مورد نظر، درخواست تبدیل وضعیت را به حوزه معاونت آموزشی واحد ارسال و آن حوزه نیز درصورت عدم وجود نقص مدارک را جهت بررسی صلاحیت عمومی یا اخذ مجوز تبدیل وضعیت از معاونت امور اساتید نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از طریق سامانه به دبیرخانه هیات اجرایی استان مربوط ارسال می‌کند.

حسین‌زاده لطفی تاکید کرد: کلیه فرآیند تبدیل وضعیت از طریق سامانه به نشانی لینک امور هیات علمی در وب سایت حوزه معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس Amoozesh. iau. ir قابل دسترس خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاداسلامی خاطرنشان کرد: بخشنامه فوق در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی به رسمی قطعی و صرفا از طریق ارتقا مرتبه علمی (مربی به استادیاری، استادیاری به دانشیاری و دانشیاری به استادی) است.

وی افزود: بخشنامه تبدیل وضعیت استخدامی با استفاده از شناسنامه علمی متعاقبا اعلام می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=631803
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد