نمایش:
  • اخبار استخدامی
  • اخبار کارمندان
  • اخبار کارگران
  • اخبار بازنشستگان

اخبار بازنشستگان

آخرین خبر از تعیین تکلیف افزایش سن بازنشستگی در سال 1403

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قانون افزایش سن بازنشستگان از سال 1405 اجرایی خواهد شد.

9 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از فروردین ماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس قانون، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید از فروردین ماه اعمال گردد.

8 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

انجام همسان سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با پافشاری مجلس یازدهم همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، توسط دولت طی سه سال انجام می پذیرد.

8 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ ماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می شود.

7 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان افزایش یافت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی گفت: برای سال جدید سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان افزایش یافته است.

6 فروردین 1403 جزئیات بیشتر

حقوق اسفندماه بازنشستگان و مستمری‌ بگیران واریز شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، حقوق اسفندماه بازنشستگان و مستمری‌ بگیران لشگری همراه با افزایش 10 درصدی واریز شد.

28 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

امکان افزایش 5 درصدی واریزی به حساب بازنشستگان فرهنگی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، بر اساس اعلام صندوق ذخیره فرهنگیان، بازنشستگان فرهنگی می توانند نسبت به افزایش 5 درصدی واریزی خود اقدام نمایند.

27 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

لزوم پرداخت هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان قبل از عید

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید نظام الدین موسوی عضو هیات رئیسه مجلس گفت: انتظار می رود هزینه بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی قبل از پایان سال پرداخت شود.

27 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

مجوز بکارگیری معلمان بازنشسته فعلا صادر نشده است!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش مجاز است تا از ظرفیت معلمان بازنشسته، خرید خدماتی ها، حق التدریس و مهلمان نهضت استفاده نماید.

24 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

مجوز فعالیت برای 150 نفر بازنشسته صادر شد!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: برای فعالیت 150 نفر از بازنشستگان در سال جاری مجوز صادر شده است.

24 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

بکارگیری بازنشستگان در آموزش و پرورش اجباری نیست!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: بکارگیری معلمان بازنشسته در آموزش و پرورش اجباری نیست و باید به درخواست خود افراد باشد.

22 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

پرداخت کامل پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 1401

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 1401 بصورت کامل تسویه شده است.

22 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

نحوه محاسبه پاداش پایان خدمت جانبازان بازنشسته

به گزارش ایران استخدام و به نقل از پایگاه خبری حیات، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قرار است در هفته آینده نیز مبلغ 400 میلیارد تومان دیگر به حساب دیگر جانبازان مشمول پاداش...

19 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

وام بازنشستگان در سال آینده افزایش پیدا می‌کند

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: برای سال آینده میزان وام بازنشستگان افزایش می یابد و به 30 میلیون تومان می رسد.

14 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی فردا واریز می شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرعامل تامین اجتماعی گفت: عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی فردا 9 اسفندماه واریز خواهد شد.

8 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

زمان واریز باقی مانده پاداش پایان خدمت فرهنگیان مشخص شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: مطالبات باقی مانده معلمان بازنشسته قبل از واریز حقوق اسفندماه پرداخت خواهد شد.

7 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

عیدی سال 1403 بازنشستگان واریز شد

به گزارش ایران استخدام وبه نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی سال 1403 بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشور پرداخت شد.

2 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

بخشنامه عیدی سال 1402 مستمری بگیران تامین اجتماعی صادر شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، بخشنامه عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صادر شد.

2 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

عیدی بازنشستگان صندوق فولاد با حقوق بهمن‌ ماه واریز شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: عیدی بازنشستگان صندوق فولاد همراه با حقوق بهمن ماه پرداخت شد.

1 اسفند 1402 جزئیات بیشتر

حقوق بازنشستگان لشگری 10 درصد افزایش یافت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، با تایید ستاد کل نیروهای مسلح حقوق بازنشستگان لشگری امروز یا فردا با افزایش 10 درصدی پرداخت خواهد شد.

30 بهمن 1402 جزئیات بیشتر