۷ سال پیش

حداقل بروز مشکل در برگزاری آزمون وکالت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

حداقل بروز مشکل در برگزاری آزمون وکالت
فرصت ۵ روزه داوطلبان بعد از اعلام نتایج برای اعتراض

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار آزمون وکالت دادگستری کلیک کنید


به گزارش خبرنگار قضایی فارس، بهمن کشاورز، رئیس اسکودا در نشست خبری خود در خصوص آزمون وکلا گفت: آزمون در نهایت نظم و آرامش و ایمنی برگزار شد و مشکل جدی گزارش نشد و اگر هم متخلفینی بودند همان ابتدای کار در موردشان اقدام شد.

وی در خصوص زمان اعلام پاسخ آزمون گفت: من قبلا گفتم با قید احتیاط احتمالاً یک ماه بعد از آزمون، چون حدس میزدم مشکلاتی باشد و بود البته ٥ دیماه موفق شدیم کلید اسکودا را ارائه دهیم.

کشاورز تصریح کرد: طراحان سوال در هر رشته ای بیش از یک نفر هستند و به همین علت این اطمینان است که آنچه به عنوان سوال طرح می شود از لحاظ کیفی در سطح بالایی است و البته تعدادی نسبت به سوالات اعتراض داشتند که در حال بررسی است.

وی ادامه داد: تا این لحظه نتیجه این بوده که در مورد صحت و درستی سوالات مشکلی وجود نداشته اما هنوز کمیسیون های تخصصی در حال بررسی هستند و امیدوارم به زودی بتوانیم نتایج را اعلام کنیم.

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا افزود: بعد از اعلام نتایج شرکت کنندگان ٥ روز فرصت دارند که در مورد پاسخنامه خود اعتراض را مطرح کنند. یکی از مسائلی که مکرر مطرح شده کاهش تعداد پذیرش بود که البته تعداد وکلا باید با نیازهای استان های مختلف به وکیل سازگاری داشته باشد.

کشاورز افزود: این سازگاری را مقامات قضایی محلی می توانند تشخیص دهند چون آمار پرونده ها در اختیار رئیس کل دادگستری استان و رییس دادگاه انقلاب است.

وی به بحث بومی گزینی اشاره کرد و گفت: این بحث ممکن است از لحاظ نظری درست باشد و من نظرم این است که بومی گزینی می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند اما چون قانونی در این زمینه نداریم اجرای آن با مشکل قانونی مواجه است.

رئیس اسکودا گفت: باید کسانی که به عنوان سهمیه ایثارگران قرار است اسامی شان اعلام شود از سوی نهادهای ذی صلاح اسامی شان تایید شود.

وی در ادامه در خصوص برگزاری همایش رفع خشونت علیه زنان گفت: این همایش روز سه شنبه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود و ابعاد کشوری دارد.

کشاورز گفت: موضوع رفع خشونت علیه زنان باید از ابعاد گوناگون مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای مناسب در این خصوص ارائه شود.

در ادامه این نشست داوودی نایب رییس اسکودا هدف از برگزاری این همایش را بازتقنین قوانین مربوط به خشونت زنان عنوان کرد و گفت: ثمره خشونت علیه زنان بزه دیدگی است.

وی افزود: گاهی خشونت ها به قدری پنهان است که حتی خودشان هم از آن اطلاع ندارند.

نایب رئیس اسکودا گفت: امیدواریم بتوانیم در این همایش در خصوص بازنگری قانون ازدواج کودکان هم عملکرد موثری داشته باشیم چرا که این موضوع هم نوعی خشونت محسوب میشود.

وی افزود: حدود ١٧٠ مقاله به دست ما رسیده که روز همایش در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت

داوودی گفت: لایحه افزایش امنیت زنان در امور بانوان ریاست جمهوری در حال بررسی است و امیدواریم خانم مولاوزدی در خصوص آخرین وضعیت این لایحه توضیح دهند.

وی تصریح کرد: سخنرانانی از قوه قضاییه، کمیسیون حقوقی مجلس، فراکسیون زنان در این همایش حاضر خواهند شد و بسیاری از مقالاتی که به دست ما رسیده در خصوص خشونت خانگی یا خشونت فیزیکی علیه زنان بوده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=715290
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد