۷ سال پیش

حداکثر پرداخت حقوق به دولتی‌ها تعیین و برای اجرا ابلاغ شد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

ابلاغ حداکثر پرداخت حقوق به دولتی‌ها

حداقل حقوق و مزایا و حداکثر پرداختی‌های سال ۹۵ به کارمندان دولت و بازنشستگان مشخص و برای اجرا به سازمان مدیریت ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیات وزیران درباره ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ١٣٩٥ را برای اجرا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

هیات وزیران به پیشنهاد سازمان مدیریت و به استناد اصل 138 قانون اساسی، ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری، مصوبه 1386 و بند الف ماده 50 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه مصوبه 1389 مصوب کرد:

1- ضریب حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و قضات به میزان 21 هزار و 949 (21 /949) ریال تعیین می‌شود.

2- ضریب حقوق شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارگران دولت، مصوب 1370 (از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلین پست‌های سیاسی وزارت امور خارجه) به میزان یک هزار و 541 (1.541) ریال تعیین می‌شود.

3- سقف افزایش حقوق کارکنان موسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و موسسات عمومی، غیر دولتی، بانک‌ها دولتی، بیمه‌ها و شرکت‌های دولتی 12 درصد تعیین می‌شود.

تبصره: رعایت مفاد مواد 75 و 84 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوبه 1393 الزامی است.

4- حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلین موضوع ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور به استثنای مشمولین بند 5 این تصویب نامه به میزان 9 میلیون (9000000) ریال و حداکثر حقوق و مزایای مستمر این قبیل کارمندان 7 برابر حداقل حقوق مذکور در این بند تعیین می‌شود.

5- حداقل حقوق و فوق العاده شغل کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت به میزان 6 میلیون (6000000) ریال و حداکثر 7 برابر حداقل مذکور در این بند تعیین می‌شود.

تصویر مصوبه هیات وزیران که توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده به شرح زیر است:

13950317000674_PhotoL

13950317000678_PhotoL

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=610618
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه