۷ سال پیش

حدود ۱۹ هزار معلم از مهر امسال وارد مدارس کشور می‌شوند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

ورود 19 هزار معلم از مهر امسال به مدارس کشور
جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: با در نظر گرفتن فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی و پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، حدود ۱۹ هزار معلم از مهر امسال وارد مدارس کشور می‌شوند.

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری که امروز در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «آمار مختلفی از تعداد معلمانی که از مهر امسال وارد مدارس کشور وارد می‌شوند، منتشر شده است؛ آمار دقیق آن چقدر است؟»، اظهار داشت: ترم‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان از بهمن‌ماه شروع می‌شد که پیگیری کردیم و از سال گذشته، ترم‌ تحصیلی از مهر شروع شده است.

وی ادامه داد: ما برای اینکه اولین گروه فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان بتوانند از مهر امسال وارد مدارس شوند، به سختی تأمین اعتبار کردیم و دو ترم تابستانی در سال گذشته و امسال برای حدود ۱۴ هزار دانشجومعلم که در «آموزش ابتدایی» تحصیل می‌کردند، برگزار شد.

سلیمی جهرمی اضافه کرد: ۵ هزار پذیرفته شده آزمون استخدامی نیز که دوره‌های آموزشی را از بهمن شروع کردند، از مهر امسال وارد مدارس می‌شوند.

وی افزود: با در نظر گرفتن «فارغ‌التحصیلان تربیت دبیری ورودی سال ۸۸» و فارغ‌التحصیلان دانشکده تربیت دبیر شهید رجایی، در مجموع ۱۹ هزار معلم از مهر امسال وارد مدارس کشور می‌شوند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «آیا امسال نیز آزمون استخدامی برگزار خواهد شد»، گفت: با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حال رایزنی هستیم تا ردیف استخدامی را بگیریم اما هنوز به نتیجه نرسیدیم.

وی در خصوص رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: رتبه‌بندی معلمان در سال ۹۴ انجام شد و از سال ۹۵ نیز با تغییراتی و بر اساس نظام سنجش معلمان ادامه خواهد داشت.

جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=586411
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد