۷ سال پیش

حقوق کارگران معوق می‌شود اما مدیران حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند
اطلاعات بیشتر

 

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در واکنش به بازداشت ۲۴ کارگر شهرداری اهواز معترض به معوقات حقوق خود گفت:بازداشت کارگران معترض نسبت به ۸۰۰هزار تومان در حالی است که امروزه شاهد دریافت فیش های حقوقی میلیونی در بین مدیران هستیم.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تعیین دستمزد کارگران اینجا کلیک کنید


علی خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  با اشاره به اینکه امروزه کارگرانی که حقوق معوق دارند پس از اعتراضشان بازداشت می‌شوند اما شاهد دریافت حقوق‌های میلیونی از سوی برخی مدیران هستیم گفت:حدود 24 گارگر حدود 3روز است که دراعتراض به پرداخت نشدن معوقات دستمزد خود مقابل شهرداری اهواز تجمع کرده بودند در بازداشت به سر می برند. بازداشت سرپرست خانوارهایی که ماه‌هاست حقوق دریافت نکرده اند در ماه مبارک رمضان ظلم به جامعه کارگران زندانی است.
وی ادامه داد:قوه قضائیه نیز حاضر به تایید برخوردهای سنگین قضایی با کارگرانی که صرفاً‌خواسته های صنفی خود را مطرح می‌کنند نشد و به صورت رسمی و علنی رفتار قاضی با کارگران معدن آق دره را کج سلیقه‌گی خواند. کارگران شهرداری صرفاٌ بابت پیگیری مزد معوقه خود تجمعی را مقابل ساختمان شهرداری برپاکردنداما عوامل شهرداری اهواز و پیمانکار مربوطه به جای پاسخگویی به این کارگران، توسط ضابطان قضایی صورت مسئله را پاک کردند.
این فعال کارگری گفت مسئولان قضایی به جای برخورد با کارگران معترض شهرداری اهواز باید پیمانکار را مجبور به پرداخت دیون معوقه خود می‌کردند.  در شرایطی که افکار عمومی و به ویژه مزدبگیران هنوز تحت تاثیر محکومیت سنگین کارگران معدن طلای آق دره بوده و با شنیدن اخبار مربوط به درآمدهای نجومی مدیران مختلف غافلگیر‌تر می‌شوند؛ ماجرای بازداشت اخیر کارگران پیمانکاری شهرداری اهواز و وضعیت نامشخص آنها مایه تعجب و حیرت عمیق است.
به گزارش تسنیم، حددو70 نفر از کارگران شهرداری اهواز از ابتدای سال حقوق دریافت‌نکرده اند و به همین دلیل مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند که 3روز از 24  نفر از آنها در بازداشت به سر می‌برند.

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=617943
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد