۹ سال پیش

حمایت ازنخبگان دانشگاه آزاد
No Image

حمایت ازنخبگان دانشگاه آزاد

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

حمایت ازنخبگان اولویت دانشگاه آزاد

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی حمایت از پژوهشگران و نخبگان را از مهمترین اولویت های این دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم زارع شنبه در جلسه باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی که در واحد اهر برگزار شد، گفت: حمایت جدی و اساسی از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی پژوهشگران و نخبگان عضو این باشگاه یکی از برنامه ها و اولویت های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و سیاست های عالی دانشگاه است و با توجه به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم و ارائه طرح های موفق پژوهشی، بدنبال کاربردی و تجاری سازی نتایج این طرح ها هستیم.
وی در ادامه خاطر نشان شد: این رویکرد با هدف حمایت از فعالان عرصه تحقیق و پژوهش صورت می گیرد و بر همین اساس بسیاری از اعضای فعال باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی موفق به تجاری سازی و تولید صنعتی طرح های خود شده اند که با توجه به تاثیر چنین روندی در ایجاد انگیزه و تشویق به امر تحقیق و پژوهش، مسئولان باشگاه های واحدها باید تمامی ظرفیت های موجود دانشگاه را برای تشویق و ترغیب دانشجویانی که استعداد لازم و کافی برای این فعالیت ها دارند، بکار گیرند.
کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان کشور، با اشاره به اقدامات مثبت باشگاه پژوهشگران آذربایجان شرقی در فعالیت مضاعف و جذب اساتید و دانشجویان نخبه و خلاق و بروز استعدادهای آنها، بر فراهم کردن برنامه های حمایتی و جذب بیشتر آنها تأکید کرد افزود: این باشگاه با اعضای فرهیخته و نخبه آماده مشارکت در طرح های برون دانشگاهی بوده و باشگاه بهترین مکان علمی و پژوهشی برای مراکز تولیدی و صنعتی برای انجام پروژه های مشترک پژوهشی و تحقیقاتی است.
حسن آبسالان رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان واحد اهر نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در این واحد، از فعالیت ۱۷۲ نفر استاد و دانشجو در این باشگاه خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۱ نفر عضو استعدادهای درخشان باشگاه (ادب) هستند و علاوه بر این ۱۷ طرح پژوهشی در این باشگاه خاتمه یافته و سه طرح جدید نیز درحال اجرا است و چاپ سی و پنج مقاله اعضای باشگاه در مجلات معتبر نیز از دیگر اقدامات در سال ۹۳ بوده است.
تجاری سازی طرح های پژوهشی از اولویت های کلان دانشگاه آزاد است
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز شنبه در حاشیه افتتاح پنجاه و چهارمین مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اهر گفت: بحث تجاری سازی طرح های پژوهشی یکی از اولویت های این حوزه در سطح کلان برای تسهیل تبدیل ایده به تولید است و بر همین اساس حمایت از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی اساتید و دانشجویان امری ضروری است.
ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی
ابراهیم واشقانی فراهانی با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم و فناوری و اجرای موفق طرح های پژوهشی و تحقیقاتی، رشد تولیدات علمی و مقالات، ایجاد مراکز رشد، تأسیس شرکت های دانش بنیان و تبدیل ایده به ثروت در چرخه تولید علم به ثروت و تولید را از دستاوردهای بکارگیری درست این ظرفیت ها دانست و افزود: مجموعه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از مراکز پیشتاز در عرصه تولید علم و فن آوری کشور محسوب می شود.
وی هدف از توسعه مراکز رشد و پارک های فناوری در واحدهای دانشگاهی را فعالیت علاقه مندان و فعالان پژوهشی عنوان و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حال گذر از یک دانشگاه آموزش محور به یک دانشگاه پژوهش محور و کارآفرین است و تمامی تلاش های این مجموعه فراهم کردن بستر لازم برای چنین فعالیت هایی است و در این میان باید توجه داشت که توسعه و انجام فعالیت های پژوهشی و پرمحتوی منوط به برنامه ریزی مدرن است و محققان، پژوهشگران و اساتید و دانشجویان باید به سمت توسعه برنامه های پژوهشی با محوریت دانش بنیان حرکت کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=265969
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد