۸ سال پیش

حمایت وزارت بهداشت از پایان نامه های برتر

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

حمایت وزارت بهداشت از پایان نامه های برتر

معاونت تحقیقات وزارت بهداشت حمایت مالی از پایان نامه های برتر دکتری پژوهشی در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی را در دستور کار خود قرار داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، متقاضیان به منظور شرکت در این برنامه، لازم است طرح تحقیقاتی دانشجوی متقاضی که در دانشگاه مربوطه مصوب شده را به همراه تضمین حمایت مالی از پروژه توسط دانشگاه را داشته باشند.
دانشجویان ورودی ۹۲ به بعد می توانند در این فراخوان شرکت کنند. با توجه به رقابتی بودن این سهمیه سابقه پژوهشی استاد، دانشجو و کیفیت طرح تحقیقاتی در فرآیند اختصاص بودجه حائز اهمیت خواهد بود.
متقاضیان باید رزومه استاد و دانشجو به همراه عنوان و اطلاعات طرح تحقیقاتی مصوب (انگلیسی یا فارسی) را جهت بررسی‌های اولیه به دانشگاه مربوطه ارایه کنند و معاونت‌های تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۹۴ فرصت دارند تا مدارک مورد تأیید را به این معاونت ارسال کنند.
جهت انجام امور داوری ضروری است که مدارک به صورت الکترونیک ارسال شود و مدارکی که به صورت ناقص یا تحت فرم مذکور ارسال نشده باشند مورد ارزیابی قرار نخواهند گرفت.
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از ۱۰۰ نفر واجد شرایط در سطح کشور تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال برای هر نفر/ دوره حمایت مالی می‌کند. در این راستا با صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور نیز تفاهم‌نامه‌ای امضا شده که در صورت اجرا از طرف صندوق حمایت مالی به همین میزان مشمول افراد برگزیده خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=374564
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد