۷ سال پیش

خبر جذب ۲۰ هزار نفر در آموزش پرورش

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

جذب20 هزار نفر در آموزش و پرورش
جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


علی‌اصغر فانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: چندین بار در جلسه هیات دولت با حضور رئیس جمهور بحث توسعه استان ایلام و آماده سازی استان برای پذیرای حجم عظیم زائرین حسینی که در اربعین از کشور به سمت عراق حرکت می‌کنند، مطرح شده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بحث‌های بسیار خوبی در این رابطه شده و زیرساخت‌های مناسبی در حال فراهم شدن است، امیدواریم که هر سال نسبت به سال قبل با تاکیدات رئیس جمهور شاهد آسایش بیشتر برای زائران حسینی در اربعین باشیم.

وی ادامه داد: یکی از کارهای بسیار خوبی که در استان ایلام با تخصیص منابع بسیار خوب از صندوق ذخیره ارزی صورت می‌گیرد بحث آبرسانی استان ایلام و تبدیل کشت دیم به کشت آبی بوده و در گزارشی که امروز دریافت کردم قرار است تا آخر سال 96 بیش از 200 هزار هکتار از اراضی استان ایلام قرار شود و این توسعه بسیار ارزشمندی برای استان دارد.

این مسؤول اضافه کرد: البته با توجه به ظرفیت‌های که در استان ایلام وجود دارد و تاکیداتی که شخص رئیس جمهور داشته و در یک جلسه دولت هم استاندار ایلام دعوت شد و گزارشی از اقدامات سفر سال 93 مطرح کرد نقاط ضعفی که در تخصیص منابع بود الحمدلله برطرف شد.

فانی تصریح کرد: سهمیه و مجوز دو تا 10 هزار نفر را از سازمان امور اداری و استخدامی کشور اخذ شده است، 10 هزار نفر برای پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان و 10 هزار نفر دیگر از بین لیسانسه های دیگر جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در سراسر کشور و در استان ایلام حداقل دو پردیس دختران و پسران از دانشگاه فرهنگیان برای تربیت نیرویانسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش وجود دارد و برابر مجوزی که احذ شده امسال 10 هزار نفر در سراسر کشور برای دانشگاه فرهنگیان پذیرش می‌شوند.

وی ادامه داد: توزیع این 10 هزار نفر آماده است و در اختیار سازمان سنجش قرار داده شده تا از میان دیپلمه‌ها که امسال کنکور سراسری شرکت کردند، انتخاب شوند، هر کسی که دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کند باید 4 سال دوره آن در دانشگاه فرهنگیان طی کرده تا موفق به اخذ لیسانس شوند و به جمع همکاران ما پیوندند.

این مسؤول اضافه کرد: علاوه بر این 10 هزار نفر، 10 هزار نفر دیگر از بین لیسانسه‌ها پذیرش می‌شوند و یک آزمونی برای استخدام در دولت پیش‌بینی شده که شهریور ماه قرار بود برگزار شود اما با تاخیری یک ماه این آزمون در مهر ماه برگزار شده و این 10 هزار نفر برای جذب در آموزش و پرورش در همان آزمون پذیرش می‌شوند. کسانی که در این آزمون پذیرفته می‌شوند یک سال در دانشگاه فرهنگیان دوره می‌بینند در این یک سال  مهارت‌های معلمی، روش‌های تدریس، روانشناسی کودک و نوجوانان و ... به آنان ارائه می‌شود تا در واقع شایستگی‌های معلمی را اتخاذ کنند تا در مهر ماه 96 به جمع خانواده فرهنگیان بپیوندند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=658340
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد