۷ سال پیش

خبر واریز حقوق فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان
اطلاعات بیشتر

5 درصد حقوق فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان به این صندوق واریز می‌شود

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان اینجا کلیک کنید


نمایندگان در ادامه بررسی لایحه برنامه ششم توسعه ماده‌ای را مصوب کردند که بر اساس آن 5 درصد حقوق فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان به این صندوق واریز می‌شود.

به گزارش ایسنا، با رأی نمایندگان بر اساس ماده 100 لایحه برنامه ششم توسعه، کارکنان وزارت آموزش و پرورش که عضویت صندوق ذخیره فرهنگیان را پذیرفته یا خواهند پذیرفت باید ماهانه درصدی از حقوق و مزایای خود را تا 5 درصد به حساب صندوق واریز کنند.

دولت نیز موظف است همه ساله معادل سهم واریزی اعضا به صندوق ذخیره فرهنیگان را به طور کامل در ردیف اعتباری خاص در بودجه سنواتی منظور و پرداخت نماید.

به گزارش ایسنا، این ماده در حالی در صحن مجلس بررسی شد که تعدادی از اعضای کمیسیون تلفیق برنامه اعتراض داشتند که این ماده در جلسه کمیسیون بررسی و تصویب نشده است. اما حاجی بابایی تأکید کرد که این ماده جلسه کمیسیون بررسی شده و متذکر شد همه جلسات کمیسیون فیلمبرداری شده و می‌توان با مراجعه به آن به این مسأله پی برد.

لاریجانی نیز در توضیحی کوتاه، گفت که ظاهراً‌ اشتباه شده بوده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=718053
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد