۹ سال پیش

مشاوره شغلی تحصیلی برای دانشجویان

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

دانشجویان از سال آینده خدمات مشاوره شغلی تحصیلی دریافت می کنند

رئیس دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: طرح ارائه مشاوره شغلی - تحصیلی برای دانشجویان در مراکز مشاوره از سال آینده اجرایی می شود.
حمید یعقوبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشاوره شغلی و تحصیلی دانشجویان گفت: این طرح برای آشنا شدن دانشجویان با رشته تحصیلی و آمادگی ورود به بازار کار تدوین شده است.

وی ادامه داد: درحال حاضر مشغول کادر سازی برای ارایه خدمات مشاوره شغلی و تحصیلی از سال آینده تحصیلی هستیم .

رئیس دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان افزود: روانشناسان و مشاورانی که در حوزه مرکز مشاوره دانشگاه ها فعال هستند باید با فرایند مشاوره شغلی و تحصیلی آشنا شوند تا بتوانند خدمات مشاوره شغلی و تحصیلی ارایه دهند .

وی یادآورشد: دانشجو از زمانی که وارد دانشگاه می شود تا زمانی که فارغ التحصیل شود به گونه ای با مسئله تحصیلی و شغلی درگیر است.

رئیس دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه در رشته ها و مقاطع تحصیلی و شغلی، مشاوره برای دانشجویان متفاوت خواهد بود، خاطر نشان کرد: برای دانشجویان جدید بحث انطباق با دانشگاه، انطباق با زندگی دانشجویی، آشنایی با رشته تحصیلی که در آن پذیرفته شده اند مد نظر قرار دارد.

یعقوبی افزود: برای دانشجویان سال آخر نیز مباحث مربوط به آمادگی ورود به بازار کار در دستور کار قرار داد، همچنین برای دانشجویانی که افت تحصیلی داشته یا مشروط شده اند هم مشاوره های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

یعقوبی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که با تربیت و کادر سازی مشاوران و روانشناسان شاغل در مراکز مشاوره زمینه ارایه این نوع خدمات را برای دانشجویان از ابتدای سال تحصیلی آینده ایجاد کنیم و برهمین اساس نیمسال آتی را برای کادر سازی اختصاص داده‌ایم.

وی ادامه داد: تاکنون کارگاه‌های آموزشی در منطقه یک،سه،چهار، پنج و شش برگزار شده است مابقی مناطق نیز در حال برنامه ریزی هستند که بتوانند با کادرسازی لازم زمینه ارایه خدمات مشاوره شغلی تحصیلی فراهم کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=241101
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد