۷ سال پیش

خروجی‌‌ دوره ۴ ساله و آزمون استخدامی همزمان می‌شوند
اطلاعات بیشتر

خروجی‌‌ دوره ۴ ساله و آزمون استخدامی همزمان می‌شوند

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک کنید


مهرمحمدی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری سی و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که امسال به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود، گفت: سی و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور امسال از 20 تا 23 آبان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در مشهد برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره به مثابه یک فرصت برای توسعه فعالیت های قرآنی است که دانشگاه فرهنگیان از برگزاری آن استقبال کرد و این دانشگاه را بیش از پیش با فضای قرآنی و دینی آشنا کند. جشنواره قرآن و عترت هر ساله با استقبال دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود؛ که برگزاری این جشنواره می تواند توسعه دهنده و مکمل جشنواره های داخلی باشد.

مهرمحمدی افزود: هم زمان با برگزاری این جشنواره، یادواره علامه طباطبایی با حضور چهره های شاخص ادبی کشور برگزار می شود و پردیس فرهنگیان شهید بهشتی مشهد میزبان این جشنواره خواهد بود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: امسال فعالیت انتشاراتی ویژه در این دوره از جشنواره خواهیم داشت و اثر علمی سفارش شده نیز منتشر خواهد شد.

وی در ادامه این نشست در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص پذیرش دانشجو از طریق آزمون استخدامی و اعتراض کسانی که صلاحیت آنها احراز نشده و در این آزمون رد شدند، گفت: پذیرش دانشجو از طریق آزمون استخدامی به نوعی ریشه در اساسنامه دانشگاه فرهنگیان دارد که در برنامه راهبردی دانشگاه وارد شده و به عنوان یک روش قرار است ادامه پیدا کند، که سهم خاصی در ورودی ها و خروجی های فرهنگیان خواهد داشت.

مهرمحمدی افزود: دانشگاه فرهنگیان خود را محیا کرده که بیش از 78 هزار دانشجو معلم با روش های مختلف پذیرش کند.

وی ادامه داد: سالانه بالغ بر 34 هزار نفر خروجی این دانش آموختگان خواهد بود تا بتوانیم بر اساس شاخص های تعریف شده، نیروی مورد نیاز برای آموزش و پرورش را تامین کنیم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: سالانه 10 هزار نفر از طریق آزمون استخدامی پذیرش می کنیم و 40 هزار نفر نیز به کنکور سراسری اختصاص داده شده؛ امسال اولین دوره پذیرش آزمون استخدامی را داشتیم و یک سیاست جدید را در جذب نیرو در آموزش و پرورش وارد کردیم. معتقدیم پذیرش با نواقصی همراه بوده که باید تلاش شود و این مشکلات برطرف شود.

وی ادامه داد: تاکید ما این است که برای کسانی که از طریق آزمون استخدامی وارد می شوند، یک دوره 9 ماهه برگزار شود که در صورت عدم احراز صلاحیت آنها، از ورودشان به آموزش و پرورش جلوگیری شود.

مهرمحمدی در ادامه اظهار داشت: هم زمان با خروجی های دوره چهار ساله دانشجو فرهنگیان، خروجی آزمون استخدامی را خواهیم داشت؛ که براساس برنامه مطالعاتی توسط معاونت پژوهش مقایسه خواهند شد و نواقص کار اصلاح می شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان یادآور شد: آزمون پایانی که بعد از دوره 9 ماهه برگزار می شود، ارزیابی صلاحیت حرفه ای منطبق با اطلاعیه آزمون استخدامی است و موفقیت در این دوره شرط ورود به آموزش و پرورش است؛ که در اولین دوره از بین 2090 نفر که بدون سهمیه در این آزمون شرکت کردند، 1401 نفر و از بین 733 نفر که با سهمیه بودند، 612 نفر احراز صلاحیت شدند؛ که در مجموع 133 نفر صلاحیت شان احراز نشد.

وی خاطرنشان کرد: مسائلی که در رسانه ها مطرح شده جوسازی بیش نبود. چون شرکت کنندگان در آزمون استخدامی با علم بر اینکه این دوره ها برگزار می شود، در این آزمون شرکت کردند.

مهرمحمدی گفت: کسانی که معترض به آزمون اصلح هستند، با علم و آگاهی به برگزاری چنین آزمونی، در آزمون استخدامی شرکت کردند و شرط ورود هم همین بود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: شروع دوره های استخدامی جدید از اول دی ماه خواهد بود.

وی افزود: سنجش صلاحیت حرفه ای یک مسئله کلیدی است که از ابداعات دانشگاه فرهنگیان است تا بتوانیم نیروهای حرفه ای وارد آموزش و پرورش کنیم.

مهرمحمدی در خصوص مباحث رسانه ای و مشکلاتی که در مورد برخی از معاونان این دانشگاه مطرح می شود، گفت: به نظر من معاونان دانشگاه فرهنگیان مشکلی ندارند این مسائل فقط فضاسازی است اگر مصادیق و مستندی وجود داشته باشد قابل پیگیری است چون ما در کار با کسی تعارف نداریم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در مورد کیفیت آموزش در دانشگاه فرهنگیان گفت: اینکه دانشگاه فرهنگیان جزو دانشگاه های برتر نیست، باعث تاسف است، ولی مهمترین مشکل ما این است که نیاز آموزش و پرورش به نیروی انسانی را مرتفع کنیم. یکی از مشکلات دیگر دانشگاه کمبود هیأت علمی است که از این بابت نیازمند همکاری با سازمان مدیریت هستیم تا بتوانیم کیفیت آموزش را افزایش دهیم.

مهرمحمدی در خصوص ادامه تحصیل دانشجو معلمان گفت: ادامه تحصیل بلافاصله امکان پذیر نخواهد بود و پس از سه سال دانشجو معلمان می توانند در دانشگاه فرهنگیان ادامه تحصیل دهند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=676717
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد