۹ سال پیش

دانشگاه تبریز جز ۹ دانشگاه اول ایران

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

دانشگاه تبریز جز ۲۴ دانشگاه برتر جهان اسلام و ۹ دانشگاه اول ایران است

تبریز - رییس دانشگاه تبریز گفت: این دانشگاه بر اساس رتبه بندی ISC، رتبه ۲۲ دانشگاه های جهان اسلام و نهمین دانشگاه برتر ایران است.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا پور محمدی دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: مرجعیت علمی، دیپلماسی علمی، تولید علم و فعالیت های اقتصادی از جمله شاخص های رتبه بندی دانشگاه‌های کشورهای اسلامی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) است که دانشگاه تبریز بر اساس ارزیابی این شاخص ها، در بین بیش از ۳۲۰ دانشگاه و موسسه تحقیقاتی، جزو ۲۴ شرکت برتر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بر حسب کل امتیازات کسب شده، دانشگاه تبریز در حوزه های آموزشی و علمی، فنی مهندسی در بین دانشگاه های جهان اسلام رتبه ۲۲ و در بین دانشگاه های داخلی رتبه ۹ را کسب کرده، افزود: در این حوزه دانشگاه صنعتی شریف دارای رتبه نخست دانشگاه‌ های جهان اسلام و دانشگاه های داخلی است و در حوزه علوم پایه، نیز دانشگاه تبریز بیست و پنجمین دانشگاه بتر جهان اسلام و نهمین دانشگاه ایران است که در این حوزه نیز دانشگاه تهران حائز رتبه نخست در بین دانشگاه‌های کشورهای اسلامی و داخل کشور شده است.

رییس دانشگاه تبریز رتبه این دانشگاه در حوزه کشاورزی را ۲۴ دانشگاه های جهان اسلام و پنجم دانشگاه های داخل کشور اعلام و با بیان اینکه دانشگاه تهران در این خصوص حائز رتبه اول در بین دانشگاه های اسلامی و داخلی است، گفت: بیش از نیمی از دانشگاه‌های برتر در جهان اسلام متعلق به ایران و ترکیه هستند بطوریکه در بین ۳۲۴ دانشگاه و موسسه تحقیقاتی رتبه بندی شده، ۸۷ مورد مربوط به ایران و ۸۷ مورد مربوط به ترکیه است و کشورهای پاکستان، مالزی، مصر و عربستان سعودی نیز پس از این دو کشور، به ترتیب با ۲۴، ۲۰، ۱۹ و ۱۶ دانشگاه و موسسه تحقیقاتی دارای بیشترین دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی برتر در بین کشورهای اسلامی هستند.

ارسال به

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=244884
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد