• ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
  • 0k نظر «نمایش»

درخواست مجوز استخدام ۵۰۰۰ معلم از سازمان امور اداری و استخدامی

درخواست مجوز استخدام ۵۰۰۰ معلم از سازمان امور اداری و استخدامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

درخواست آموزش و پرورش برای مجوز استخدام پنج هزار معلم

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه مجوز استخدام پنج هزار معلم را از سازمان امور اداری و استخدامی درخواست کرده است.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی ناصری شامگاه پنجشنبه در حاشیه گردهمایی حامیان دولت تدبیر و امید استان زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، در خصوص موارد مورد بحث در زمینه استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش، افزود: این استیضاح غالبا دو جنبه دارد که یکی در پوسته ظاهری مربوط به کمبود حقوق، مزایا و پاداش بازنشستگان و در باطن استیضاح هم خواسته های نمایندگان برای حوزه های انتخابیه است.
وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش در زمینه استخدام معلمان حق التدریسی طبق آنچه مجلس تصویب کرده بود، رفتار کرد، ادامه داد: طبق تصویب مجلس، وزارت آموزش و  پرورش ۲۰ هزار نفر معلم حق التدریس را استخدام کرد.
معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه مجوز استخدام پنج هزار معلم را از سازمان امور ادارای خواسته است و اگر مجوز داده شود امسال این تعداد نیرو جذب خواهند شد.
ناصری افزود: حقوق معلمان طی سه سال ۸۲ درصد رشد داشته است و دولت هر چه میزان بودجه در اختیار وزارت آموزش قرار بدهد هزینه خواهیم کرد.
معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش  همچنین در جمع  حامیان دولت تدبیر و امید با بیان اینکه طی سه سال فعالیت دولت یازدهم مخالفان هر تلاشی را برای تضعیف این دولت انجام دادند، گفت: سدهای پیش روی دولت تدبیر و امید شکسته شد و  آرامش بی‌نظیری در مدت زمان استقرار دولت تدبیر و امید در کشور حاکم شده که مهم‌ترین آن خلاصی از  «بگم، بگم‌ها» است.
ناصری افزود: دولت تدبیر و امید در سال چهارم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و مردم هم حامی دولت هستند و هر چند دلیل برخی از مسائل قابل گفتن نیست و شاید به این زودی هم قابلیت گفتن نداشته باشد ولی به طور حتم مردم کمک می‌کنند و همراه خواهند بود.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم طی سه سال گذشته، روزهای پرفراز و نشیب زیادی را پشت سرگذاشته است،  افزود: دولت یازدهم روزهای سختی را پشت سرگذاشته و طی این مدت همواره چالش ها و مشکلاتی برای دولت به‌وجود آمده است.
ناصری با بیان اینکه رسانه ها نقش مهم و تاثیرگذاری در استقرار دولت یازدهم در کشور داشتند، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در استقرار دولت ایفا کردند و نتیجه آن گشایش در کار بود چرا که دولت طرفدار آزادی بیان و فعالیت رسانه‌ای است.
معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان بزرگ‌ترین قشر جامعه  هستند و هیچ کس از جمله دانش‌آموزان نباید به خاطر فکر و بیان مورد مواخذه قرار گیرند و هزینه‌های پرداختی دولت نتیجه همین تفکر است.
ناصری  با تاکید بر اینکه کنترل تورم یکی از موفقیت‌های دولت در بخش اقتصاد است، افزود: تثبیت قیمت‌ها در بازار و موفقیت‌های سیاست‌های خارجی، ایران امروز را سربلندتر از هر زمان دیگر کرده است.
ناصری با بیان اینکه همه حامیان دولت و آحاد مختلف جامعه برای موفقیت دولت طی یک سال مانده به عمر دولت تلاش می کنند، افزود: با این روند جشن پیروزی این دولت برای دور دوم با همراهی مردم برگزار می‌شود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=654081
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد