۸ سال پیش

دریافتی کارگران بیش از میزان تورم تصویب می‌شود
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

افزایش دستمزد کارگران بیش از میزان تورم تصویب می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این هفته شورای عالی کار برای بررسی افزایش حقوق جلسه دارد. ربیعی همچنین گفت: میزان افزایش حقوق در هفته پایانی اسفند ماه نهایی می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  گفت: تولیدکنندگان برای ایجاد ارزش افزوده باید به سمت تولیدات های‌تک بروند و به دنبال ارزش افزوده باشند. ربیعی با اشاره به اینکه مسائلی از قبیل بیکاری و اشتغال جوانان نیازمند همدلی و همزبانی دستگاه‌هاست، تصریح کرد: جامعه را باید با اخلاق اداره کنیم و مردم با اخلاق هم‌ رای دادند. هم کسانی که رای آورده‌اند و چه کسانی که رای نیاوردند باید برای حل مشکلات مردم گام بردارند چراکه وجود همه محترم و موثر است. وی گفت: آرامش، دوری از تنش در سطح ملی و خانواده و در محیط کار و تولید به ایجاد ارزش افزوده و به چرخاندن واحدهای تولیدی و رونق اقتصادی منجر می‌شود. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مراسم کلنگ‌زنی طرح توسعه فارماشیمی، افزود: امروز باید در جامعه‌ای تولیدمحور با شعار اخلاق‌گرایی اقدامات خود را دنبال کنیم و امیدواریم طرح توسعه این مجموعه به‌زودی و به‌سرعت انجام پذیرد و باید با یک اجماع بزرگ و همدلی بزرگ به سمتی برویم تا جامعه را به سمت تولید اندیشه ببریم که از جمله آنان تولید کالا و خدمات است که منجر به ایجاد ارزش افزوده شود

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=569521
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد