• ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
  • 1k نظر «نمایش»

دوره‌های توانمندسازی آموز‌شیاران تضمینی برای استخدام نیست

دوره‌های توانمندسازی آموز‌شیاران تضمینی برای استخدام نیست

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

دوره‌های توانمندسازی آموز‌شیاران ضما‌نتی برای استخدام نیست

جهت ورود به صفحه اخبار استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک کنید


خبر 22 فروردین 96:دوره‌های توانمندسازی آموز‌شیاران ضما‌نتی برای استخدام نیست (منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به تعداد آموز‌شیاران شرکت‌کننده در دوره‌های توانمندسازی گفت: شرکت در این دوره هیچ ارتباطی با الزام استخدام آن‌ها ندارد.

علی باقر‌زاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند دوره‌های توانمند سازی آموزشیا‌ران نهضت عنوان کرد: تا آخر اسفند ماه ۵۲ هزار و ۷۴۶ آمو‌زشیار در این دوره ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: اکنون سایر اقدامات در نظر گرفته شده برای دوره‌های توانمندی در حال اجراست که از جمله آن می‌توان به آماده‌سازی درسنامه‌های مختلف برای آموزشیار‌ان و بار‌گذاری مطالب روی سایت جهاد دانشگاهی اشاره کرد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره اینکه ویرایش اطلاعات آموز‌شیاران همچنان امکان‌پذیر است، بیان کرد: آموزشیارا‌ن با مراجعه به پور‌تال جهاد دانشگاهی و از طریق پروفایل خود امکان دریافت محتوای الکترونیکی را دارند. همچنین فرصتی ایجاد شده تا افراد از طریق تلفن همراه فیلم‌های آموزشی را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: همزمان با تولید محتوا و بار‌گذاری دروس روی سایت، روند طراحی آزمون نیز در حال اجرا است و پس از قبولی در آزمون اعطای گواهینامه به آموزشیار‌ان انجام می‌شود.

باقر‌زاده با بیان اینکه به جز پور‌تال جهاد دانشگاهی هیچ مرجعی برای ثبت‌نام دوره‌های توانمندسازی آموز‌شیاران وجود ندارد، گفت: همچنین به جز ۳۸ هزار تومان مبلغ ثبت‌نام، وجه دیگری نباید برای آموز‌شیاران در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی اضافه کرد: تمام محتوای مورد نیاز آموز‌شیاران از طریق پور‌تال جهاد دانشگاهی در اختیار آنان قرار می‌گیرد و آن‌ها لازم نیست خریدی برای دریافت محتوا داشته باشند که البته اطلاعیه‌هایی برای چگونگی روند کار انجام می‌شود تا آموز‌شیاران از روال کار مطلع باشند.

باقر‌زاده تصریح کرد: آموز‌شیاران توجه داشته باشند که هیچ ارتباطی بین ثبت‌نام دوره‌های توانمندسازی و استخدام آن‌ها وجود ندارد بلکه این دوره‌ها تنها به منظور ارتقای سطح عملکردی آنان برگزار می‌شود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=758799
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k