۷ سال پیش

دولت لایحه اصلاح قانون کار را پس می‌گیرد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

دولت لایحه اصلاح قانون کار را پس می‌گیرد

جهت مشاهده اخبار قانون کار اینجا کلیک کنید


عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار از اعلام آمادگی وزارت کار برای بازپس‌ گیری اصلاحیه قانون کار خبر داد و گفت:‌ لایحه اصلاح قانون کار به دلیل مخالفت تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و ابراز تمایل وزارت کار برای پس گرفتن آن به دولت بازمی‌گردد.

علی اصلانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دنبال تجمع هفته گذشته تشکل‌های کارگری در برابر مجلس که در مخالفت با اصلاحیه قانون کار صورت گرفت، دو جلسه با معاونت روابط کار و وزیر کار داشتیم که در جلسه با معاون روابط کار نماینده‌های کارگران و کارفرمایان به این نتیجه رسیدند که با توجه به شرایط بد کارگاه‌ها و مشکلاتی که کارفرمایان در بحث هزینه‌های جانبی آب و برق، مالیات، عوارض و خرید نقدی مواد اولیه داشتند زمان برای اصلاح قانون کار مناسب نیست.

وی افزود: در این جلسه همچنین دو طرف موافقت کردند تا اصلاحیه از مجلس برگردد و از دستور کار مجلس خارج شود و در صورت بازگشت لایحه، تمام بند بند قانون برای اصلاح و بازنگری مورد مذاکره قرار بگیرد.

عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار ادامه داد: بر همین اساس از سوی کانون شوراهای اسلامی کار، مجمع عالی نمایندگان و کانون انجمن‌های صنفی کارگران سه نامه در موافقت با بازگشت اصلاحیه امضا و به معاون روابط کار ارائه شد.

اصلانی گفت: جلسه دوم با وزیر کار مدتی پس از ارائه نامه‌های سه تشکل کارگری به معاونت روابط کار برگزار شد که وزیر در این جلسه اعلام کرد که بیشترین توان وزارت کار در این مدت صرف بهزیستی و کمیته امداد شد و کمتر به تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و انتظارات جامعه کارگری پرداخته شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه وزیر کار اعلام کرد که اگر همه تشکل‌ها به این نتیجه برسند که لایحه نواقصی دارد و باید برگردد وزارت کار آماده است تا آن را از مجلس پس بگیرد. به همین دلیل در قالب نامه‌ای موافقت خود را با بازگشت اصلاحیه از مجلس اعلام کردیم و وزیر قول داد که لایحه برگردد و بند بند آن با رعایت سه جانبه‌گرایی اصلاح و بازنگری شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=697169
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد