۹ سال پیش

راه‌اندازی باشگاه تعاونگران زن

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

فرصت مناسب برای عرضه تولیدات بانوان

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی باشگاه تعاونگران زن را در برقراری ارتباط موثر با بازار و ایجاد فرصت مناسب برای عرضه تولیدات بانوان موثر خواند.

سیدحمید کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با تاسیس این باشگاه، زنان تعاونگر ضمن برخورداری از جنبه‌های حمایتی و تشویقی می‌توانند در کنار هم جمع شده و با همفکری و مشورت با یکدیگر تولیدات خود را عرضه کنند.

به گفته وی زنان تعاونگر با عضویت در این باشگاه می‌توانند بسیاری از موانع و مشکلات پیش روی خود را برطرف کنند و موقعیت مناسبی برای فروش و عرضه محصولات و ارتباط با بازار مصرف پیدا کنند.

کلانتری ابراز امیدواری کرد: در صورت فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی این باشگاه در هر استان، زنان تعاونگر به خلق ایده‌های نو و بازاریابی و بازارسازی محصولات خود بپردازند.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از تشکیل بیش از 3500 شرکت تعاونی با اشتغالزایی 50 هزار نفر در سال جاری خبر داد.

وی گفت: بر اساس آمار سامانه ثبت تعاونی‌ها، استان فارس با 390 تعاونی، خراسان رضوی با 334 تعاونی و خوزستان با 270 تعاونی، جزو استانهای برتر کشور به لحاظ تعداد تعاونی هستند.

کلانتری خاطرنشان کرد: امسال در حوزه خدمات 1351 تعاونی، در حوزه کشاورزی 963 تعاونی، در بخش صنعت 770 تعاونی و در بخش مسکن 124 تعاونی تشکیل شده و در سایر رشته‌ها نیز تعاونی‌های عمرانی، چندمنظوره و تامین نیاز تولید کنندگان و مصرف کنندگان فعال هستند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=248770
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد