۹ سال پیش

راه اندازی رشته ادبیات پایداری

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

رشته ادبیات پایداری در ۳۰ دانشگاه راه اندازی شده است

دبیر علمی کنگره ادبیات پایداری از راه اندازی رشته ادبیات پایداری در ۳۰ دانشگاه کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیری خراسانی ظهر سه شنبه در پنجمین کنگره سراسری ادبیات پایداری اظهار داشت: یک دهه قبل به اتفاق همکاران در انجمن دفاع مقدس کرمان گرد هم بودیم و اولین فکر کنگره شکل گرفت و هیچ وقت باورمان نمی شد که این نهال اینگونه توانمند شده و رشد کند.
وی افزود: اولین کنگره ۱۷ و ۱۸ اسفندماه ۸۴ برگزار و در آن جلسه مقرر شد این کنگره به صورت دو سالانه هر دو سال یک بار برگزار شود و دبیرخانه دائمی آن نیز در کرمان بوده که تاکنون این کنگره ادامه دارد و اکنون نیز در حال برگزاری کنگره پنجم ادبیات پایداری هستیم.
امیری خراسانی ابراز داشت: دومین کنگره سراسری ادبیات پایداری چهارم و پنجم اردیبهشت ۸۵ و سومین کنگره ۱۱ و ۱۲ اسفند ۸۹ چهارمین کنگره ۹ و ۱۰ اسفند ۹۱ برگزار شده است و فراخوان مقاله ها از سراسر کشور بوده است که بعد از برگزاری کنگره به زیور طبع آراسته و مجموع مقالات را به نام نامه پایداری به چاپ رسانده ایم.
وی تاریخ فراخوان های پنجمین کنگره را در دو نوبت خرداد و مهرماه ۹۳ عنوان کرد و گفت: ۱۰۳ مقاله به دبیرخانه رسید که ۹۲ مقاله به کنگره راه یافته و ۴۲ مقاله نیز به چرخه داوری رسیدند.
امیری خراسانی در ادامه افزود: ۲۵ داور از اساتید دانشگاه مقالات را مورد بررسی قرار داده و از مجموع ۹۲ مقاله ۳۵ مقاله برگزیده شده است که ۲۳ مقاله برای قرائت انتخاب شده است.
وی استقامت و استمرار کنگره را در بیش از ۱۰ سال و برگزاری پنج کنگره را نشان دهنده مقبولیت این کنگره دانست و گفت: در این مسیر اثرات قابل تاملی داشتیم که مهم ترین آن دایر کردن رشته ادبیات پایداری در مقطع کارشناسی ارشد بوده است که هم اکنون ۳۰ دانشگاه این رشته را دایر کرده و مقدمات راه اندازی این رشته در مقطع دکتری هم انجام شده است و مدت دو سال است که در وزارتخانه می باشد که امیدواریم در دوره دکتری نیز چون کارشناسی ارشد دانشگاه باهنر کرمان پیش قدم باشد.
امیری خراسانی در پایان از محصول ارزشمند دیگر این کنگره نام برد و گفت: از دیگر محصولات این کنگره ایجاد نشریه ادبیات پایداری با درجات علمی و پژوهشی است که جزء نشریات خاص و ویژه کشور نیز است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=272265
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد