۷ سال پیش

رایزنی برای کسب مجوز استخدام در آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

منتظر کسب مجوز استخدام در آموزش و پرورش هستیم
جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


وزیر آموزش و پرورش از استخدام جدید در آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد و اعلام کرد : رایزنی ها با سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای کسب مجوز استخدام در آموزش و پرورش در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار بازارکار : علی اصغر فانی در حاشیه اختتامیه هفتمین دوره مجلس دانش آموزی که در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد به خبرنگار بازارکار درباره زمان و میزان استخدام آموزش و پرورش گفت: نامه رسمی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال شده و منتظر پاسخ هستیم تا اخبار مربوطه به این موضوع را اعلام کنیم.

مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پروش استثنائی کشور نیز در حاشیه این مجلس دانش آموزی به خبرنگار بازارکار گفت: 800 نیروی آموزش و پرورش استثنائی بازنشسته شده اند و با توجه به کمبودهای قبلی باید حداقل 800 تا 1000 نفر نیروی جدید در آموزش و پرورش استثنائی استخدام شوند که برنامه های مورد نظر برای این استخدام با جدیت در دست اقدام است.

اختصاص ۵۰۰ معلم بالاتر از برنامه برای استان سیستان و بلوچستان

وزیر آموزش و پرورش در خصوص اختصاص ۵۰۰ معلم بالاتر از برنامه برای استان سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی آینده نیز بیان کرد: در سال گذشته نیز افرادی که در آزمون ما شرکت کرده بودند اگر صلاحیت داشتند به کار گرفته می‌شدند که متأسفانه تعدادی از آنها صلاحیت نداشتند و امیدواریم تا قبل از مهر ۹۵ این ۵۰۰ دبیر را بتوانیم برای استان سیستان و بلوچستان جذب کنیم.

وی در خصوص تکمیل کردن مدارس نیمه‌تمام تصریح کرد: مصوبه مجلس داریم که پروژه‌های نیمه‌تمام را برای تکمیل شدن در اختیار خیرین قرار دهیم و سال گذشته نیز از این اختیار قانونی استفاده کردیم. از اعتبارات دولتی و نیز مشارکت خیرین کمال استفاده را می‌کنیم تا بتوانیم پروژه‌های نیمه‌کاره را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: تعداد ۱۱ هزار و ۴۰۰ کلاس درس به مجموع کلاس درس در سال گذشته اضافه کردیم که با زیربنایی بیش از یک میلیون و ۵۸۰ هزار مترمربع بود و تلاش داریم که از طریق اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین و مردم در تکمیل فضای نیمه کاره استفاده کنیم.

فانی درباره ی متولی مدارس و نحوه نگهداری آن نیز توضیح داد: اعتباری از سال ۹۵ در موافقت‌نامه‌ها پیش‌بینی می‌کنیم تحت عنوان تعمیر و نگهداری فضای آموزشی که خلأهایی بوده که سال‌ها وجود داشته است و امیدواریم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در این خصوص  همکاری داشته باشد تا بتوانیم فضاها را با تعمیر و نگهداری به موقع نسبت به افزایش عمر مفید ساختمان اقدام کنیم.

فانی در پاسخ به این پرسش که  آیا مدارس صاحب متولی می‌شود، گفت: صاحب متولی شدن با توجه به گستردگی آموزش و پرورش کاری نیست که در ظرف یکسال امکان‌پذیر باشد، اما بحث تعمیر و نگهداری فضاها بحث مهمی است که امیدواریم از سال ۹۵ شروع شود و بخشی از اعتبارات عمرانی را به این بخش اختصاص می‌دهیم.

جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=578724
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد