• ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
  • 0k نظر «نمایش»

رد کلیات لایحه اصلاح قانون کار

رد کلیات لایحه اصلاح قانون کار

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

رد کلیات لایحه اصلاح قانون کار به دلیل بی‌توجهی به حقوق کارگران

جهت ورود به صفحه اخبار قانون کار اینجا کلیک کنید

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


خبر 21 فروردین 96: رد کلیات لایحه اصلاح قانون کار به دلیل نادیده گرفتن حقوق کارگران (منبع: خبرگزاری خانه ملت)

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از رد کلیات لایحه اصلاح قانون کار به دلیل بی‌توجهی به حقوق کارگران خبر داد.
جلیل مختار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در تشریح جلسه امروز (20 فروردین ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس پس از بررسی لایحه اصلاح قانون کار با کلیات آن مخالفت کردند، در حقیقت قانون کار دارای ضعف‌هایی است هرچند دولت تقاضای اصلاح این نواقص را در قالب لایحه‌ای مطرح کرده است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: عدم رعایت نگرش سه جانبه بین کارفرما، کارگر و دولت در لایحه اصلاح قانون کار سبب رد کلیات این لایحه شد، البته در برخی مواد این لایحه پیشنهادی، از حقوق کارگران چشم‌پوشی شده و حقوق کارفرمایان و دولت تنها مورد نظر واقع شده بود.
وی با بیان اینکه کلیات لایحه اصلاح قانون کار در کمیسیون اجتماعی رد شد، افزود: از این رو قرار شد دولت لایحه را مجددا اصلاح و به مجلس ارائه کند زیرا نقاط ضعف آن قابل اصلاح در کمیسیون نبود، در واقع عدم توجه به حقوق کارگران قابل پذیرش نیست.
مختار با یادآوری بررسی طرح اصلاح اساسنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران در کمیسیون اجتماعی، گفت: مسئولانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با حضور در کمیسیون دیدگاه‌ها و نظرات خود را ارائه کردند، منتهی طبق بند هفتم اساسنامه بناید شهید و امور ایثارگران؛ هرگونه تغییرات و اصلاحات پس از اخذ موافقت و اذن مقام معظم رهبری امکان‌پذیر است بنابراین جهت بررسی کارشناسی و اخذ اذن مقام معظم رهبری این طرح به مرکز پژوهش‌های مجلس ارجاع شد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مرکز‌ پژوهش‌ها باید به جهت تخصصی ساختار، شرح وظایف و انتخاب مدیران و شورای عالی بنیاد شهید را بررسی کند و در صورت اخذ اذن مقام معظم رهبری کمیسیون اجتماعی نسبت به اصلاح این اساسنامه ورود پیدا خواهد کرد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=757824
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد