۷ سال پیش

رشته‌های آموزش‌های مهارتی بانوان استان بوشهر افزایش می‌یابد
اطلاعات بیشتر

 

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بوشهر گفت: توانمندسازی بانوان با توسعه آموزش‌های مهارتی در راستای اشتغال پایدار از اولویت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بوشهر است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، فریبا خنسیر ظهر امروز در نشست با فرماندار شهرستان بوشهر با اشاره به نقش مهم آموزش‌های مهارتی در ایجاد اشتغال اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی نقش بسزایی درافزایش تولید و بهره‌وری جوامع صنعتی امروز در مقایسه با جوامع سنتی گذشته ایفا می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه آموزش رکن اساسی برای اقتصاد کشور بوده و آموزش‌های مهارتی عنصر اصلی آموزش است، افزود: ارائه آموزش‌های مهارتی بهره‌وری و انگیزش نیروی کار را افزایش داده و جز تفکیک ناپذیر استراتژی منابع انسانی کار آمد است.
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بوشهر بر توانمندسازی بانوان با توسعه آموزش‌های مهارتی در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: توانمندسازی بانوان با توسعه آموزش‌های مهارتی در راستای اشتغال پایدار از اولویت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بوشهر است.
خنسیر با اشاره به تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای خواهران در بوشهر بیان کرد: بر اساس ظرفیت‌های مناطق و مطالبات جوانان رشته‌های مهارتی راه‌اندازی و کارگاه‌ها تجهیز می‌شود.
وی افزود: امسال بر اساس طرح‌های اقتصاد مقاومتی و توسعه مشاغل خانگی و زودبازده رشته‌های مهارتی در حوزه بانوان ایجاد شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=605658
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد