۷ سال پیش

رقابت بیش از ۵۰۰۰ واجد شرایط در آزمون استخدامی هلال‌احمر
اطلاعات بیشتر

 

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر با اعلام برگزاری آزمون استخدامی این جمعیت در ساعت 9 صبح روز جمعه 29 مرداد در 9 منطقه در سراسر کشور، گفت: یک نماینده از سازمان سنجش، دو نماینده از حراست و ستاد هلال‌احمر به همراه مدیرعامل و نماینده حراست استان‌ها به عنوان ناظر در آزمون حضور خواهند داشت.

جهت مشاهده اخبار استخدام جمعیت هلال احمر اینجا کلیک کنید


به گزارش ایسنا، دکتر حسن ابوالقاسم گرجی با اعلام این که آزمون استخدامی هلال‌احمر در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، کرمان، فارس، کرمانشاه، خوزستان و مازندران به صورت سراسری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: بر این اساس داوطلبان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی در حوزه‌های آزمون استان آذربایجان شرقی، داوطلبان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد در حوزه‌های آزمون استان اصفهان، داوطلبان تهران، سمنان، البرز، قزوین، مرکزی، زنجان و قم در حوزه‌های آزمون استان تهران، داوطلبان خراسانات رضوی، شمالی و جنوبی در حوزه‌های آزمون خراسان رضوی، داوطلبان  سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان در حوزه‌های آزمون کرمان، داوطلبان  فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های آزمون استان فارس، داوطلبان کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان در حوزه‌های آزمون استان کرمانشاه، داوطلبان خوزستان و لرستان در حوزه‌های آزمون استان خوزستان و داوطلبان مازندران، گلستان و گیلان نیز در حوزه‌های آزمون استان مازندران در این آزمون استخدامی شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه آزمون در ساعت 9 صبح به مدت سه ساعت برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: کارت‌های داوطلبی شرکت در آزمون از امروز توزیع خواهد شد و داوطلبان در صورت تناقض در اطلاعات شخصی خود و کارت‌ها، بر اساس دستورالعمل باید مراتب را به واحدهای رفع نقص در محل توزیع کارت‌ها اطلاع دهند.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر با اعلام اینکه بیش از 5000 واجد شرایط در آزمون استخدامی هلال‌احمر شرکت کرده و 750 داوطلب برگزیده می‌شوند، گفت: سوالات امتحانی نیز شب قبل از امتحان، کاملا پلمب شده به محل آزمون منتقل ودو ساعت قبل از امتحان در حضور همه ناظران باز می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=652720
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد