۷ سال پیش

روستاها باید محور ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت قرار گیرند
اطلاعات بیشتر

 

ناطق معین الدین با اشاره به نقش اشتغالزایی در روستاها گفت: روستاها باتوجه به ماهیتی که دارند می توانند محل فعالیت جوانان قرار گرفته و به همین خاطر هم باید آنها را محور ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت قرار داد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ناطق معین الدین رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در بازدید از توانمندی های تعاون روستایی تاکستان که با حضور محمدعلی حضرتی ها مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، علیزاده رییس اداره میراث فرهنگی تاکستان و ذبیح الله طاهرخانی رییس اتاق اصناف تاکستان برگزار شد، اظهار کرد: باید از ظرفیت ها و توانمندی روستاها به نحو احسن استفاده کرد و نباید از این فرصت در چرخه اصلاح اقتصادی استان غافل بود.
معین الدین با تاکید بر محور قرار دادن روستاها در ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت تصریح کرد: ایجاد زیرساخت ها، اجرای برنامه های گردشگری روستایی و معرفی آثار شهرستان تاکستان زمینه را برای افزایش سهم این بخش در اقتصاد استان فراهم می کند.
محمدعلی حضرتی ها مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین هم در این بازدید بیان کرد: در فصل تابستان با توجه به شرایط آب و هوایی مناطق روستایی مقاصد مناسبی برای کسانی که با هدف مشخصی گردشگری را دنبال می کنند به شمار می رود.
وی تاکید کرد: روستاهای هدف گردشگری به عنوان یکی از ظرفیت ها برای جذب توریست و گردشگر داخلی و خارجی است که هر کدام از این روستاها ویژگی ها و شرایط و بافت تاریخی منحصر به فردی دارند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=656158
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد