۸ سال پیش

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری ۹۵

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

نتایج آزمون دکتری 95 هفته اول اردیبهشت اعلام می شود

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار تحصیلی اینجا کلیک کنید


رئیس سازمان سنجش با اشاره به اینکه آزمون دکترای سال ۹۵ با شرکت ۱۵۸ هزار داوطلب در ۵۴ شهرستان کشور برگزار شد، گفت: نتایج اولیه هفته اول اردیبهشت سال ۹۵ اعلام می‌شود.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش امروز در بازدید از یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون دکترای نیمه متمرکز سال 95 در دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: آزمون دکترای نیمه متمرکز سال 95 با شرکت 158 هزار داوطلب در 54 شهرستان کشور صبح امروز (جمعه) در حال برگزاری است.
وی افزود: طبق گزارش‌های رسیده این آزمون به موقع، با دقت و امنیت کامل آغاز شده است.
رئیس سازمان سنجش با اشاره به اینکه 43 درصد از داوطلبان آزمون دکترای نیمه‌متمرکز سال 95 خانم و 57 درصد مرد هستند گفت: نتایج اولیه آزمون هفته اول اردیبهشت سال 95 اعلام می‌شود.
خدایی ادامه داد: تا 10 اردیبهشت دفترچه ظرفیت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و دانشگاه‌ها فرصت دارند از تاریخ 18 اردیبهشت تا 31 تیرماه سال 95 فرآیند مرحله دوم یعنی مصاحبه، امتحانات تخصصی و بررسی مدارک را انجام داده و نتایج را تا مردادماه جهت تایید نهایی به سازمان سنجش ارسال کنند.
وی گفت: تایید نهای نتایج در شهریورماه صورت می‌گیرد. همچنین در آزمون دکترای سال 95، پذیرش بدون آزمون صرفا برای دانشجویان استعدادهای درخشان است.
رئیس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: امسال کارنامه داوطلبان را در اختیار آنها قرار می‌دهیم، حد نصاب نمره در هر رشته از سوی دانشگاه‌ها مشخص شده است که آن را از طریق سایت دانشگاه‌ها و سازمان سنجش اعلام خواهیم کرد. تا 10 اردیبهشت اطلاعیه دانشگاه‌ها در این خصوص در سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=562383
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد