۱۰ سال پیش

زمان برگزاری آزمون استخدامی مخابرات


منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اطلاعیه مرداد ۹۱ :

زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت مخابرات:

شرکت مخابرات در آخرین اطلاعیه خود  زمان برگزاری آزمون مخابرات را  روز جمعه ۱۷ / ۶ / ۹۱ ساعت ۹ صبح اعلام کرده  اما زمان صدور کارت و محل برگزاری آزمون متعاقباً از طریق همین سازمان اعلام می شود. همچنین با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان علی رغم ثبت نام هنوز موفق به پرداخت وجه ثبت نام نشده اند لذا شماره حساب ۱۳ / ۱۷۴۰۰۰۰۶  بانک ملت شعبه میرداماد با شماره شناسه ۹۹۰۰۰۸۰۷۲۷۱۰۴ جهت واریز نقدی از طریق شعب بانکی ، در نظر گرفته شده است . این داوطلبان می بایست پس از واریز وجه ثبت نام ، شماره و تاریخ فیش را در زمان صدور کارت که به صورت اینترنتی انجام می شود در محل مربوطه ثبت و اصل فیش را در روز آزمون ارایه نمایند.

نحوه برگزاری آزمون استخدامی شرکت مخابرات:

آیا برای افرادی که رشته آنها اشتباه وارد شده امکان ویرایش وجود دارد؟

اگر متقاضیان تنها در ثبت رشته امتحانی اشتباه کرده‌اند می‌توانند با دفتر روابط عمومی مخابرات به شماره ۸۸۱۱۳۹۳۸ تماس بگیرند و مشکلات خود را برطرف کنند.

آیا هنگام توزیع کارت آزمون امکان اصلاح بعضی از خطاها وجود دارد. مثلا برخی نمی‌دانند که آیا پولی ازحسابشان کم شده یا نه. ولی کد رهگیری برای آنها پیامک شده است و این در حالی است که هنگام ویرایش اطلاعات چیزی از اینکه پولی پرداخت کرده‌اند یا نه ارایه نشده است.

افرادی که مطمئن هستند که پول واریز نکرده‌اند اما کد رهگیری برایشان ارسال شده است نگران نباشند. این دسته از افراد می‌توانند با پرداخت هزینه به شماره حساب ۱۳ / ۱۷۴۰۰۰۰۶  بانک ملت شعبه میرداماد اقدام کنند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بانک و پرداخت هزینه آزمون با در دست داشتن قبض وجه واریزی در جلسه آزمون شرکت کنند. تاکید می‌شود که همراه داشتن اصل فیش واریزی برای ورود به جلسه الزامی است.

برخی از داوطلبان چندین بار در فرصت‌های داده شده مبلغ آزمون را پرداخت کردند و مبلغ بازگشت داده شد. در شرایطی که این افراد داوطلب شرکت در آزمون هستند پیام داده شد که در صورت عدم واریز وجه ثبت نام لغو می‌شود.

تقریبا ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر هستند که با وجود ثبت نام هنوز اقدام به پرداخت هزینه مربوط به آزمون نکرده‌اند، در صورتی که همه مراحل ثبت نام درست باشد و متقاضی تا یک مرحله پیش رفته باشد و سایت قطع شده باشد شک نکنند که نرم‌افزار مربوط به ثبت نام تمام مراحل را ذخیره کرده است. به شرطی که متقاضی در مرحله تکمیل ثبت نام کار را نا تمام رها نکرده باشد اطلاعات افراد در سیستم موجود است و ما یک هفته قبل از برگزاری آزمون سایت را برای رفع اشکالات باز خواهیم کرد.

لطفا توضیح دهید کسانی که در آزمون پذیرفته می‌شوند به چه صورت مشغول به کار خواهند شد آیا قرارداد آنها پیمانی، رسمی و یا  قراردادی خواهد بود؟

مدیران شرکت مخابرات ایران تصمیم دارند در صورتی که مشکلی ایجاد نشود تمامی پذیرفته شدگان در آزمون را به صورت قرارداد پیمانی ۳۰ ساله جذب کنند. اما چیزی که مسلم است قرارداد پذیرفته‌شدگان در آزمون پیمانی خواهد بود. در ضمن براساس قوانین هیچ دستگاهی نمی‌تواند به صورت رسمی با کارکنان خود قرارداد امضا کند.

لطفا سرفصل منابع آزمون را به صورت تفکیکی برای تمامی رشته‌ها اعلام کنید.

تمامی متقاضیان برای مطلع شدن از منابع آِمون به اطلاعیه اول استخدام مخابرات که در سایت موجود است مراجعه کنند. مدیران مخابرات بیشتر از آن چیزی که در آن اطلاعیه آمده است نمی‌توانند اطلاعات دیگری بدهند و از آنجا که این شرایط برای تمامی متقاضیان یکسان است قطعا مشکلی ایجاد نخواهد شد.

امتیاز کارکنان شاغل در مخابرات، فرزندان آنها و بازنشستگان به چه میزان است؟

اول به یک نکته که خیلی‌ها به آن اعتراض داشتند اشاره کنم ما در مخابرات برای کارکنان سهمیه در نظر نگرفته‌ایم بلکه براساس میزان تحصیلات و سابقه آنها حداکثر تا ۳۸ امتیاز  برای هر فرد در نظر گرفته خواهد شد که با توجه به شرایط کارکنان شاغل این امتیاز کم و یا زیاد می‌شود. برای فرزندان بازنشستگان و کارکنان مخابرات نیز امتیاز مختصری در نظر گرفته شده است.

تعداد افزایش ظرفیت آیا مشخص شده است و در چه رشته‌هایی را شامل می‌شود؟

افزایش ظرفیت‌ها و رشته‌ها پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

برخی از افراد کدرهگیری خود را گم کرده‌اند این افراد برای دریافت کارت ورود به جلسه با مشکل روبرو خواهند شد لطفا راهنمایی کنید چگونه می‌توانند این مشکل را حل کنند؟

همزمان با ارایه کارت ورود به جلسه آزمون گزینه‌هایی دیگری از جمله کدملی، مشخصات نام و نام خانوادگی نیز در نظر گرفته خواهد شد تا این دسته از افراد با مشکلی روبرو نشوند.

آیا سوالات مربوط به مسایل شرعی و مسایل اجتماعی و اقتصادی در آزمون طرح می‌شود؟

متقاضیان در نظر داشته باشند تا تنها ۳۰ سوال عمومی در آزمون طرح خواهد شد که بخشی از این سوالات هم معارف خواهد بود، چنانچه متقاضیان مروری بر سوالات آزمون‌های استخدامی مشابه داشته باشند می‌توانند با نحوه طرح سوالات در آزمون مخابرات آّشنا شوند.

بسیاری از متقاضیان به این موضوع که سوالات تخصصی دارای ضریب نیستند اعتراض دارند،‌ آیا این احتمال وجود دارد که این موضوع تغییر کند؟

وقتی شرایط برای تمامی متقاضیان یکسان است نباید نگرانی در این زمینه وجود داشته باشد.

تعداد زیادی از متقاضیان به نبود امکان استفاده از ماشین حساب در جلسه آزمون اعتراض داشتند آیا امکان تجدید نظر وجود دارد؟

این موضوع را در جلسات مربوط به آزمون طرح خواهیم کرد در صورت موافقت قبل از برگزاری آزمون اطلاع رسانی خواهیم کرد.

یکی دیگر از موضوعات مورد اعتراض در نظر گرفتن حداقل حقوق پایه ۶۰۰ هزار تومانی است، با توجه به اینکه به این مبلغ مالیات هم می‌خورد و هزینه‌های بالای زندگی با این رقم قابل جبران نیست، توضیح بیشتری بفرمایید.

متقاضیان توجه داشته باشند که این مبلغ پایه حقوق است و در کنار آن اضافه کار، حق مسکن، عائله مندی و سایر مزایا نیز وجود دارد که به این مبلغ اضافه خواهد شد. قطعا حقوق پرداختی مخابرات اگر از سایر سازمان‌ها بیشتر نباشد کمتر نیز نخواهد بود.

اطلاعیه ۱۱ مرداد ۹۱:

بر اساس آخرین مصوبات جلسه کمیته جذب نیرو ، آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران جمعه ۱۷ شهریور ماه برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران زمان برگزاری آزمون استخدامی این شرکت به روز جمعه ۱۷ / ۶ / ۹۱ ساعت ۹ صبح تغییر یافته است ، اما زمان صدور کارت و محل برگزاری آزمون متعاقباً اعلام می شود. همچنین با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان علی رغم ثبت نام هنوز موفق به پرداخت وجه ثبت نام نشده اند لذا شماره حساب ۱۳ / ۱۷۴۰۰۰۰۶  بانک ملت شعبه میرداماد جهت واریز نقدی از طریق شعب بانکی ، در نظر گرفته شده است . این داوطلبان می بایست پس از واریز وجه ثبت نام ، شماره و تاریخ فیش را در زمان صدور کارت که به صورت اینترنتی انجام می شود در محل مربوطه ثبت و اصل فیش را در روز آزمون ارایه نمایند.

اطلاعیه ۲۵ تیر ۹۱:

آیا امکان انصراف از آزمون وجود دارد، و پول آزمون قابل برگشت است؟

در صورتی متقاضی کدرهگیری دریافت نکرده باشد به نحوی که موفق به تکمیل ثبت نام نشده باشد امکان انصراف وجود دارد و پول این دسته از افراد قابل برگشت است، اما کسانی که ثبت نام آنها کامل شده است و کدرهگیری دریافت کرده‌اند امکان برگشت پول برای آنها مقدور نیست.

آیا امکان تغییر محل خدمت وجود دارد؟

آز آنجا که امکان دارد تعداد ثبت نام در برخی از استان‌ها لو رفته باشد و متقاضیان با اطلاع از این که در چه رشته‌هایی تعداد متقاضیان کمتر است، اقدام به تغییر عنوان شغلی و یا محل خدمت کنند، تصمیم گرفته شد این امکان فراهم نشود.

خیلی‌ها معترضند که شرکت ارتباطات سیار و املاک محل خدمتشان مشخص نبود و هم عامل موجب شده که به اشتباه این شرکت‌ها را انتخاب کنند، آیا برای این دسته از افراد هم امکان تغییر عنوان شغلی وجود ندارد؟

این موضوع را ما به دقت بررسی کردیم و متوجه شدیم با توجه به اینکه این شرکت‌ها تنها در استان تهران قابل رویت بوده از دید ما مشکلی وجود ندارد و متقاضیان نمی‌توانند عنوان شغلی خود را تغییر دهند.

تعداد دقیق شرکت‌کنندگان در آزمون به چه میزان است و آیا امکان اعلام تعداد شرکت‌کنندگان با تفکیک استان و رشته وجود دارد؟

۹۳ هزار و ۴۰۰ نفر در آزمون شرکت مخابرات اقدام به ثبت نام کرده‌اند. موضوع اعلام متقاضیان به تفکیک رشته و شهر را به دقت بررسی کردیم و نهایتا به نتیجه رسیدم که به صلاح نیست که این موضوع را اعلام کنیم.

تعدادی از متقاضیان وجود دارند که هنوز با وجود دریافت کد رهگیری هنوز پیامک و کدرهگیری برای آنها ارسال نشده وضعیت این افراد چگونه است؟

تمامی متقاضیان شک نکنند در صورتی که کدرهگیری را در همان ابتدای ثبت نام دریافت کرده‌ باشند ثبت نام آنها قطعی شده است، اما برای اینکه نگرانی این افراد برطرف شود چند روز مانده به زمان ارایه کارت ورود به جلسه از طریق سایت مخابرات گزینه ثبت نام نهایی مشخصات متقاضیان را باز می‌کنیم تا آن دسته از افرادی که در این خصوص شک دارند بتوانند مطمئن شوند و در صورت وجود مشکل آن را از طریق پیگیری تلفنی برطرف کنند.

در ضمن یک نکته دیگر اینکه در کارت ورود به جلسه آزمون را به نحوی از طریق سایت ارایه خواهیم داد که متقاضیان بتوانند از چند روش کد رهگیری، نام پدر، کدملی و شماره شناسنامه کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

آیا ضریب همه درس‌ها یکسان است؟

تمامی ضرایب یکسان است.

برخی از متقاضیان به اشتباه برخی از موارد همانند جنسیت خود را به اشتباه وارد کرده‌اند یا سیستم اشتباه درج کرده‌ است، این افراد چگونه می‌توانند نسبت به تغییر مشخصات اقدام کنند؟

این دسته از متقاضیان می‌توانند با تماس با بخش کارگزینی مخابرات با شماره تماس ۸۸۱۱۳۶۷۷ یا ۸۸۵۱۵۱۵۱ ارتباط برقرار کنند و مشکل خود را اعلام و اصلاح کنند.

اگر کسی اقدام به خواندن کتب پیام نور برای حضور در آزمون کند مشکلی وجود دارد و آیا سوالات حتما از کتب دانشگاه‌ سراسری طرح خواهد شد؟

همان‌طور که قبلا اعلام شده سوالات در سطح کارشناسی طرح خواهد شد و از نظر ما تمام متقاضیان با توجه به حضور در دانشگاه و دریافت مدرک مفهوم این موضوع را می‌دانند.

همچنان برخی از افراد وجود دارند که نسبت به بازگشت اضافه پرداختی خود اعتراض دارند و هنوز موفق به دریافت وجه اضافه نشدند که البته عمده مشکل مربوط به کسانی است که از کارت‌های مختلف اقدام به پرداخت کرده‌اند، تا چه زمانی پول به حساب تمامی افراد برگردانده خواهد شد؟

تمامی اضافه دریافت‌ها برگردانده خواهد شد و ما در حال تطبیق اطلاعات هستیم و تا قبل از صدور کارت ورود به آزمون تمامی اضافه پرداخت‌ها که تعدادی زیادی هم نیستند به افراد برگردانده خواهد شد.

اگر فردی باز هم تا آن زمان موفق به دریافت وجه خود نشد با تماس با شماره‌های اعلامی اقدام به پیگیری موضوع کند.

آیا شرایط حضور در آزمون در شهر محل سکونت متقاضیان فراهم شده یا متقاضیان در شهر انتخابی باید در آزمون شرکت کنند؟

از آنجا که آزمون در تمامی مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد، همان طور که قبلا هم اعلام شده تمام متقاضیان باید در محل مورد انتخاب اقدام به شرکت در آزمون کنند.

آیا در آزمون مخابرات سهمیه سه درصدی برای معلولان در نظر گرفته خواهد شد؟

از آنجا که مخابرات دیگر دولتی نیست این قانون شامل حال مخابرات نمی‌شود.

حداقل حقوق دریافتی کسانی که در این آزمون قبول خواهند شد چقدر خواهد بود؟

حقوق کارکنان جدید تابع قانون کار و ضوابط و مقررات شرکت مخابرات ایران خواهد بود اما برای اطمینان بیشتر حداقل حقوق نیروهای جدید با مدرک لیسانس ۶۰۰ تومان خواهد بود که قطعا این رقم بسته به نوع رشته و کار قابل تغییر است.

آیا دوباره زمانی را برای ویرایش اطلاعات در سایت خواهید گذاشت؟

خیر دیگر سایت برای اصلاح ثبت نام باز نخواهد شد.

با توجه به تعداد زیاد متقاضیان آیا امکان افزایش تعداد استخدام وجود دارد؟

این موضوع در هیات مدیره طرح شده و آنها باید در این زمینه تصمیم گیری کنند اما قطعا در برخی رشته‌ها تعداد استخدام افزایش خواهد یافت.

برخی از نیروهای شرکتی درسشان در دی ماه تمام می‌شود آیا آنها می‌توانند در آزمون شرکت کنند؟

از آنجا که نتایج اولیه آزمون در مهر ماه اعلام می‌شود، اگر کسی نتواند تا مرحله گزینش مدارک مود نیاز را ارایه دهد امکان استخدام برای این عزیزان فراهم نیست.

نتایج نهایی و زمان شروع به کار قبول شدگان در آزمون در چه تاریخی خواهد بود؟

از آنجا که تعداد استخدام‌ها در شهر‌های مختلف متفاوت است نمی‌توان زمان مشخصی برای تمامی پذیرفته‌ شدگان اعلام کرد اما از ابتدای آبان ماه به تدریج نیروهای جدید به کار گرفته خواهند شد.

آیا امکان استفاده از ماشین حساب در آزمون وجود دارد؟

متقاضیان مجاز به استفاده از ماشین حساب در زمان برگزاری آزمون نیستند.

آیا برای رشته فیزیک فقط از الکترونیک ۱ سوال طرح می‌شود یا الکترونیک ۱ و ۲ ؟

فقط از الکترونیک یک سوال طرح می‌شود.

برخی از متقاضیان به یا به اشتباه جنسیت خود را اشتباه انتخاب کرده‌اند یا اینکه سیستم اشتباه کرده است،‌آیا امکان ویرایش اطلاعات برای این دسته از افراد وجود دارد؟

در سوال قبلی نیز به این مورد اشاره شد و متقاضیان با تماس با واحد کارگزینی که شماره‌های آن نیز اعلام شده می‌توانند اقدام به اصلاح مشخصات خود کنند.

آیا نمونه سوالاتی که در آزمون‌های دیگر طرح شده و در اینترنت نیز موجود است، می‌تواند به متقاضیان کمک کند؟

از آنجا که آزمون‌های استخدامی وجه اشتراکاتی دارند این نمونه سوالات می‌تواند به متقاضیان در خصوص نحوه طرح سوالات کمک کند و اصلا متقاضیان به این امید نباشند که حتما از این نمونه سوالات در آزمون استخدامی مخابرات هم طرح شود. اما مطالعه آنها زیانی ندارد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=3406
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه