۸ سال پیش

زمان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اعلام زمان مصاحبه و گزينش پذيرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


 معاون رسانه ای وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از 20 آبان می توانند برای اعلام زمان مصاحبه و گزینش به پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش به نشانی medu.ir مراجعه کنند.
رسول پاپایی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: زمان و مکان مصاحبه حضوری از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در هر استان و منطقه در پایگاه اینترنتی آموزش و پرورش مشخص شده است .
وی تاکید کرد: از میان مصاحبه شوندگان 5 هزار نفر از افراد حائز شرایط انتخاب می شوند و پس از طی مراحل گزینش به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.
پاپایی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش پس از مصاحبه و طی مراحل گزینش در دانشگاه فرهنگیان آغاز خواهد شد.
وی افزود:اسامی و کارنامه نتیجه اولیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش دیروز از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش جمعه 27 شهریور در 62 شهرستان برگزار شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=484301
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد