۷ سال پیش

سازمان سنجش منتظر ابلاغ زمان برگزاری آزمون استخدامی فراگیر
اطلاعات بیشتر

 

 مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ما بر اساس ضابطه قبلی ثبت‌نام‌مان را انجام دادیم و اگر قرار باشد تغییری در جنس پذیرش و حتی ظرفیت‌ها داده شود باید از طرف دولت به ما ابلاغ شود.

جهت مشاهده صفحه اصلی استخدامی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک کنید


توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش، در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در خصوص تعویق زمان برگزاری آزمون استخدامی سال ۹۵ گفت: بعد از صحبت‌های رئیس جمهور قرار شد دولت در رابطه با جنس پذیرش بررسی‌های لازم را انجام داده و اصلاحات لازم را انجام دهند.
وی افزود: ما بر اساس ضابطه قبلی ثبت‌نام‌مان را انجام دادیم و اگر قرار باشد تغییری در جنس پذیرش و حتی ظرفیت‌ها داده شود باید از طرف دولت به ما ابلاغ شود.
مشاور عالی سازمان سنجش ادامه داد: هزینه ثبت‌نام داوطلبان به خزانه ریخته شده است و در جیب سازمان یا فرد خاصی ریخته نشده است. به اضافه اینکه زمان برگزاری آزمون را نیز باید به ما ابلاغ کنند.
توکلی در پایان گفت: ما در هیچ کنکوری، چه استخدامی، چه غیراستخدامی، در سهمیه‌ها دخالت نمی‌کنیم و هیچ نوع دخل و تصرفی در این‌باره نداریم.

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=656343
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد