۹ سال پیش

سخنان جدید روحانی در رابطه با اشتغال (گفتگوی تلویزیونی)
اطلاعات بیشتر

گفتگوی تلویزیونی با رئیس جمهور

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در پاسخ به سوالی مبنی بر نظر دولت درباره نرخ بیکاری که هفته گذشته تک رقمی اعلام شد گفت : اساسا دولت دنبال رشد و رونق است چرا که یکی از مهم ترین آثار آن اشتغال خواهد بود .
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، آقای روحانی گفت : البته این بدان معنا نیست که به محض خروج از رکود، اشتغال حرکت معظمی داشته باشد .
وی افزود : رشد وقتی می آید اشتغال با فاصله ای از آن پدید خواهد آمد و اکنون ما در بخش گردشگری شاهد رشد هستیم و به طور حتم در اشتغال این بخش نیز رشد خواهیم داشت .
دکتر روحانی با بیان اینکه مراکز علمی و دانشگاهی باید در برخی زمینه ها پیش قدم شوند گفت : اکنون در هتل داری نیازمند نیرو هستیم اما به اندازه کافی نیروی انسانی وجود ندارد .
رئیس جمهور با اشاره به رشد ساخت هتل در کشور تصریح کرد : در بخش گردشگری نیز نیازمند افرادی هستیم که بتوانند مراکز تاریخی را به گردشگران معرفی کنند و نیاز ما در این بخش بیش از افراد فعال کنونی است .
آقای روحانی گفت : در برخی زمینه ها جذب نیرو آغاز شده و آمار اشتغال بر مبنای آن چیزی است که وزارت کار اعلام می کند .
رئیس جمهور افزود : برای نخستین بار افراد متقاضی بیمه بیکاری امسال کاهش یافته و از طرف دیگر صدور بیمه های جدید برای کارفرمایان و کارگران اضافه شده است .
اقای روحانی گفت : وزارت کار در شش ماهه نخست امسال بیش از 400 هزار اشتغال جدید اعلام کرده و تقاضای دریافت بیمه بیکاری 80 هزار کاهش داشته است .
رئیس جمهور افزود : اشتغال خالص در شش ماه نخست امسال رقم خوبی است و امیدواریم در شش ماهه آینده با این حرکت رو به جلو اشتغال داشته باشیم .
وی با بیان اینکه از دستیابی به اشتغال تک رقمی خوشحالیم گفت : امیدواریم این رقم را نگه داریم و هدف نهایی در تورم نیز در سال 95 تک رقمی شود .
رئیس جمهور با بیان اینکه دولت درصدد رسیدن به رشد بیش از 6 درصد است گفت : این امر نه امسال بلکه در پایان سال 94 محقق خواهد شد و امیدواریم همه برنامه ها توام با توفیق باشد .
آقای روحانی افزود : البته احساس ( و باورپذیری) مردم به رشد و اشتغال با تاخیر انجام می شود اما آمار و ارقام اعلامی دولت درست است .
رئیس جمهور گفت : این دولت به مردم وعده داده که هر چه واقعیت است به آنان بگوید واز مردم در صورت انجام اشتباه به صراحت عذرخواهی می کنیم زیرا مردم صاحب اختیارند و نیاز به قیم ندارند و هیچ قیمی بالای سر مردم وجود ندارد .

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=162871
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد