۷ سال پیش

سهمیه‌ آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش اعلام شد
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

تشریح جزئیات سهمیه‌ آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش
جهت دریافت اخبار جدید و لحظه به لحظه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌ و پرورش جزئیات سهمیه آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش را تشریح کرد.

محمدحسین کفراشی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش که آموزش و پرورش از احصای اطلاعات مشمولین ماده 48 قانون مقررات مالی دولت خبر داده است،‌ این ماده قانونی به چه موضوعی اشاره دارد؟، اظهار داشت:‌ ماده 48 اشاره می‌کند، هرگاه استخدامی در دولت انجام شد باید 25 درصد استخدامی‌ها از میان فرزندان شهدا،‌ آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد باشد.
وی افزود: آموزش و پرورش امسال برای جذب 5 هزار نفر آزمون استخدامی آمادگی دارد بنابراین از فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان آموزش و پرورش خواسته فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند تا مشخص شود در رشته‌هایی که قرار است جذب نیرو داشته باشند، چه‌تعداد از فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان می‌گنجند.
کفراشی گفت:‌ فرزندان فرهنگیان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش دارای اولویت هستند بنابراین ابتدا اولویت با فرزندان شهدا،‌ جانبازان و آزادگان آموزش و پرورش است و پس از آن اولویت با سایرین خواهد بود.
مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ادامه داد:‌ از میان 5 هزار نفری که قرار است در آموزش و پرورش استخدام شوند باید 25 درصد از میان خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بالای 25 درصد باشند.
طبق گفته‌های علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، فرزندان فرهنگیان، مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای شرکتی نیز در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اولویت هستند.
به گزارش تسنیم، سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: به‌منظور جمع‌آوری اطلاعات مشمولان ماده 48 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (فرزندان شهدا، جانبازان 25 درصد و بالاتر و آزادگان معزز آموزش و پرورش) واجدین شرایط نسبت به تکمیل فرم از تاریخ 94.04.08 لغایت 94.04.19 اقدام کنند.
وی در خصوص واجدان شرایط این ماده قانونی‌، تصریح کرد: فرزند شهید، فرزند جانباز بالای 25 درصد و بالاتر، فرزند آزاده (اعم از شاغل، بازنشسته، فوت‌شده و یا از کارافتاده) مشمولان این ماده قانونی هستند.
حسینی تأکید کرد: فقط یکی از فرزندان مشمول قانون مذکور می‌تواند از سهمیه مذکور استفاده کند.

جهت دریافت اخبار جدید و لحظه به لحظه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 94 اینجا کلیک نمایید

برای تکمیل فرم ثبت‌نام اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=348989
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد