• ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شهرداری ایلام

استخدام شهرداری ایلام (استخدام جدید)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ الی ۱۴۰۳/۰۱/۱۵

ارائه کارت آزمون: ۱۴۰۳/۰۳/۰۷

برگزاری آزمون: ۱۴۰۳/۰۳/۱۰

آخرین وضعیت: مراحل استخدام

استخدام شهرداری ایلام

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام شهرداری ها

آگهی 26 اسفند 1402: آزمون استخدام نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌ها
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ ثبت‌نام آزمون استخدامی برای شهرداری‌های 10 استان (‌آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان)، انجام می گیرد. قابل ذکر است در مرحله قبلی ثبت نام آزمون استخدامی برای استان های "خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، مرکزی و هرمزگان" انجام شد.
مهلت ثبت نام تا 15 فروردین 1403 می باشد.

مشاهده آگهی

استخدام شهرداری اسلام - سال 94

آگهی 29 فروردین 94: استخدام نیروی پیمانی در شهرداری های استان ایلام
ایلام – ایرنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی انسانی بصورت پیمانی در شهرداری های شهرهای تابعه این استان در سال 1394 خبر داد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری ایلام، عباس میرزاد گفت: این افراد برای مشاغل کاردان و راننده وسایط نقلیه سنگین آتش نشانی برای شهرداری های ایلام، بدره، ارکواز ملکشاهی، لومار و چوار استخدام می شوند.
وی ادامه داد: به همین منظور از طریق برگزاری آزمون توانمندی های تخصصی و عملی، تعداد 12 نفر از افراد واجد شرایط در شهرداری های مذکور پس از طی مراحل قانونی و اداری استخدام پیمانی می شوند.
میرزاد افزود: داوطلبان می توانند از ساعت 8 صبح روز سه شنبه اول اردیبهشت امسال بمدت 10 روز از طریق پورتال اطلاع رسانی استانداری ایلام برای ثبت نام بصورت اینترنتی اقدام کنند.
وی تاکید کرد: نام نویسی در این آزمون فقط از طریق سامانه مذکور انجام می شود و متقاضیان از مراجعه حضوری به استانداری و شهرداری ها خودداری کنند.
استان ایلام در غرب کشور با 10 شهرستان 585 هزار نفر جمعیت دارد.

استخدام شهرداری ایلام - سال 93

آگهی سال 93: آزمون استخدام شهرداری ایلام
سایت ایران استخدام به اطلاع میرساند: استانداری ایلام برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای تازه تاسیس استان ایلام ( شباب – بلاوه تره – مهر- ماژین ) از محل سهمیه استخدامی شماره 18814/92/220 مورخ 14/11/1392 معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و نامه شماره11131 مورخ 25/03/93 سازمان شهرداریها و دهیاری‏های كشور، در نظر دارد تعداد 25 نفر افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی‏های تخصصی، علمی و مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرداریهای تازه تاسیس استان ایلام ( شباب – بلاوه تره – مهر- ماژین) استخدام نماید.

شرایط احراز (مشاهده)

شرایط احراز

۱ کارشناس تحلیل گر سیستم شباب یک نفر زن و مرد دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس دریکی از رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر
(کلیه گرایش‏ها)، مهندسی فن آوری اطلاعات،مهندسی صنایع(کلیه گرایش ها)
بلاوه تره یک نفر
مهر یک نفر
ماژین یک نفر
۲ متصدی امور دفتری مهر یک نفر زن و مرد دارابودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه – دارابودن گواهی نامه فوق دیپلم در
یکی از رشته های حسابداری(کلیه گرایش ها)،کامپیوتر(کلیه گرایش ها)،فناوری اطلاعات ،
فناوری اطلاعات و ارتباطات،مدیریت(کلیه گرایش ها)
۳ کارشناس امور اداری شباب یک نفر زن و مرد دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در رشته تحصیلی مدیریت (کلیه گرایش‏ها)به
جز گرایش مدیریت و ورزش،مهندسی صنایع(کلیه گرایش‏ها)،اقتصاد(کلیه گرایش‏ها)
مهر یک نفر
ماژین یک نفر
۴ حسابدار شباب یک نفر زن و مرد دارابودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته‏های تحصیلی حسابداری(کلیه گرایش
ها)
بلاوه تره یک نفر
مهر یک نفر
ماژین یک نفر
۵ مسئول خدمات مالی ماژین یک نفر مرد دارابودن گواهی نامه فوق دیپلم در رشته‏ تحصیلی حسابداری(کلیه گرایش
ها)
۶ مهندس راه و ساختمان شباب یک نفر زن و مرد دارابودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی عمران(گرایش
های مهندسی و مدیریت ساخت،گرایش سازه،گرایش سیستم های اطلاعات جغرافیایی،عمران)،مدیریت
پرژه و ساخت، طراحی محیط
بلاوه تره یک نفر
ماژین یک نفر
۷ کارشناس محیط زیست شباب یک نفر زن و مرد دارابودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی محیط زیست(گرایش
ارزیابی و آمایش سرزمین، مهندسی طراحی محیط زیست)-محیط زیست(گرایش برنامه ریزی)-برنامه
ریزی مدیریت و آموزش محیط زیست-طراحی محیط زیست،مهندسی عمران گرایش محیط زیست،مهندسی
منابع طبیعی گرایش محیط زیست، مهندسی فضای سبز،مهندسی کشاورزی(گرایش باغبانی)،معماری
منظر
بلاوه تره یک نفر
مهر یک نفر
ماژین یک نفر
۸ آتش نشان(راننده) شباب دو نفر مرد دارابودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه – دارابودن گواهی نامه فوق دیپلم در
یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح ، مدیریت عملیات امداد و نجات ، مدیریت
امور امداد ، ایمنی و آتش نشانی ، مدیریت عملیات حریق و حوادث ، پیشگیری و ایمنی در
برابر حریق و حوادث اطفاء حریق ، امداد و نجات ، بهداشت حرفه ای*دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه یک برای داوطلبین این رشته شغلی الزامی است
مهر یک نفر
ماژین یک نفر
۹ آتش نشان شباب یک نفر مرد دارابودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه دارابودن گواهی نامه فوق –
دیپلم در یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح ، مدیریت عملیات
امداد و نجات ، مدیریت امور امداد ، ایمنی و آتش نشانی ، مدیریت عملیات
حریق و حوادث ، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق ،
امداد و نجات ، بهداشت حرفه ای

توجه: شرایط احراز بند 5 رشته شغلی مسئول خدمات مالی در جدول استخدامی از مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس حسابداری به فوق دیپلم حسابداری (کلیه گرایشها) تغییر یافت

شرایط عمومی (مشاهده)
1 . داشتن حداقل سن بیست سال تمام و حداكثر سی و پنج سال تمام
2. داشتن تابعیت ایران
3 . دارا بودن كارت پایان خدمت یا معافیت قانونی برای مردان در زمان ثبت نام
4 . عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی
5 . نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
6. نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی
7 . داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام كاری كه در آن شغل استخدام می شود
8 . دارا بودن حداقل مدرك تحصیلی پیش بینی شده درجدول شرایط احراز رشته های شغلی
9. اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
10. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
شرایط اختصاصی (مشاهده)
1 . حداكثر سن داوطلبان در رشته شغلی آتش نشان (25)سال و رشته شغلی آتش نشان (راننده) (30) سال در زمان ثبت نام می باشد.
2 . داوطلبان رشته شغلی آتش نشان (راننده) می بایست دارای گواهینامه رانندگی پایه یک در زمان ثبت نام باشند.
3 . داوطلبانی كه دارای كارت معافیت پزشکی می باشند و همچنین معلولین، مجاز به شركت در رشته شغلی آتش نشان و راننده وسائط نقلیه سنگین ( برای تصدی پست آتش نشان راننده ) نمی باشند.
4 . داوطلبان استخدام در رشته شغلی آتش نشان (برای تصدی پست آتش نشان ) و راننده وسائط نقلیه سنگین ( برای تصدی پست آتش نشان راننده ) در صورت موفقیت در آزمون تخصصی می بایست در آزمون عملی نیز شركت نمایند.
5 . داوطلبان نمی توانند از مستخدمین رسمی،ثابت و پیمانی سایر دستگاه های اجرایی و بازنشسته یا بازخرید خدمت باشند.
6. پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداكثر ظرف مدت 10 روز كاری پس از اعلام رسمی دفتر نسبت به ارائه مدارك لازم و تکمیل پرونده و ارائه تعهد محضری 7 ساله برای عدم هرگونه انتقال و ماموریت به سایر شهرداری ها و سازمان های وابسته و نیزدستگاه های اجرایی دیگر و همچنین عدم تغییر رسته شغلی در شهرداری تازه تاسیس اقدام نمایند.
7.رعایت قوانین مربوط به گزینش به قوت خود باقی است.
8 . موارد زیر به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداكثر سن مقرر اضافه خواهد شد .
الف - داوطلبانی كه در جبهه های نبرد حق علیه باطل ( از تاریخ 1359/06/31 لغایت 1367/05/29 )، به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثرمجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل .
ب - اعضای خانواده شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها، جانبازان از كارافتاده كلی غیر قادر به انجام كار (همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان 5 سال .
پ– داوطلبانی كه در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروه‌های ضد انقلاب درآمده‌اند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه.
ج - داوطلبانی كه به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه، موسسات و شركت های دولتی، بانک ها و شركت های تحت
پوشش آنها ، شركت های بیمه دولتی ، شهرداری ها ، موسسات و شركت های تابعه و وابسته به آن موسسات و شركت های دولتی كه شمول قانون بر آنها مستلزم ذكر نام است و همچنین موسسات و شركت های ملی و مصادره شده و موسساتی كه به نحوی از بودجه و كمک دولت استفاده می‏كنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شركت‏های تحت پوشش آنها از تاریخ 1357/11/22 به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.
9. حداکثر ده درصد (10%) نیازهای استخدامی شهرداری ها را به قهرمانان ورزشی مشمولین ماده دو آئین نامه تسهیلات تشویقی رتبه اول تا سوم مصوب 1376 هیات وزیران که به تائید وزارت ورزش و جوانان میرسد برای تصدی رشته شغلی آتش نشان و آتش نشان ( راننده ) به شرط داشتن شرایط عمومی ورود به خدمت و اخذ حدنصاب از آزمون تخصصی و آزمون عملی اختصاص میدهد.
10. امتیاز آزمون تخصصی كاركنان شاغل در دهیاری یا شهرداری تازه تاسیس به ازای هر سال سابقه خدمت 3 درصد تا سقف 20 درصد و برای كاركنان شاغل در یكی از دهیاری ها یا شهرداری های شهرستان همان شهر به ازای هر سال خدمت 5/2 درصد تا سقف 18 درصد و برای كاركنان شاغل در یكی از دهیاری ها یا شهرداری های استان همان شهر به ازای هر سال خدمت 2 درصد تا سقف 15درصد ضرب شده ومبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می گیرد .اعمال امتیاز مربوطه مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در شهرداری ها ویا سازمانهای وابسته و یا دهیاریها تا پایان سال 1392 می باشد .
11. امتیاز آزمون تخصصی داوطلبان بومی شهر تازه تاسیس در 1.15 و داوطلبان بومی شهرستان تازه تاسیس در 1.1 ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می گیرد .
12. امتیاز آزمون تخصصی دهیاران در یكی از دهیاری های استان شهر تازه تاسیس به ازای هر سال سابقه خدمت با تائید بخشدار ذیربط 4 درصد تا سقف 20 درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می گیرد .
13. امتیاز آزمون تخصصی شهرداران كه در یكی از شهر های آن استان شهردار بوده اند به ازای هر سال سابقه خدمت با تائید استانداری 5 درصد تا سقف 25 درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می گیرد .
14. امتیاز آزمون تخصصی فرزندان كاركنان فوت شده حین خدمت و یا از كارافتاده كلی دائم حین خدمت در 20 درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرارمی گیرد .
15. درصورتی كه داوطلبان مشمول بیش از یك امتیاز از مزایای پیش بینی شده در مواد 9و10و11و12و13 این آگهی شوند بالاترین امتیاز برای آنها مبنای محاسبه قرارخواهد گرفت .
16. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده (5 %) به ترتیب نمره كسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط كه در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد.
17. معلولین عادی به شرط كسب حد نصاب نمره لازم و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از3 % سهمیه قانونی مربوط برخوردار خواهند شد.
18 . انتخاب نهائی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت دركلیه مراحل آزمون تخصصی ، مصاحبه یا آزمون عملی و گزینش صورت خواهد گرفت و تا قبل از صدور احكام استخدام پیمانی برای پذیرفته شدگان حقی ایجاد نخواهد شد .
19 . نمرات نهائی داوطلبان بر اساس امتیاز آزمون تخصصی با «ضریب 2»و امتیاز مصاحبه با «ضریب1»محاسبه و داوطلبان براساس نمرات فضلی و در سقف تعداد مجوز درهررشته شغلی و هر شهرداری برای طی مراحل گزینش معرفی می‏شوند .
20 . نمرات نهائی داوطلبان رشته شغلی آتش نشان و آتش نشان (راننده )‌ بر اساس امتیاز آزمون تخصصی با « ضریب 1»و امتیاز آزمون عملی با «ضریب2»محاسبه و داوطلبان براساس نمرات فضلی و در سقف تعداد مجوز درهررشته شغلی و هر شهرداری برای طی مراحل گزینش معرفی می‏شوند .
21. داوطلب بومی: به داوطلبی گفته می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:
- محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی شهر خدمت شغل مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.
- حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و متوسطه) را در محل شهر مورد تقاضای استخدام گذرانده باشد.
- فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل جغرافیایی 3 سال از سنوات تحصیلی آنها (ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) با شهر مورد تقاضای استخدام یکسان باشد.
زمانبندی آگهی (مشاهده)

تاریخ های مهم

۹۳/۰۵/۲۹
تا
پایان وقت اداری ۹۳/۰۶/۰۶
ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری
۹۳/۰۶/۱۵
از ساعت ۹ صبح
مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون
۹۳/۰۶/۲۱
ساعت ۸:۳۰ صبح
برگزاری آزمون کتبی
سایر مراحل متعاقبا اعلام خواهد شد
ثبت نام و مدارک مور نیاز (مشاهده)
1 . داوطلبین می توانند تنها در یک رشته شغلی و در شهرهای مختلف استان ( شباب – بلاوه تره – مهر- ماژین ) به ترتیب اولویتی که در هنگام ثبت نام اعلام می نماینداز طریق سایت اعلامی از سوی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام ( http://portal-il.ir ) و بصورت اینترنتی ثبت نام كنند.
2 .شروع ثبت نام ازساعت 8 صبح روز چهار شنبه مورخ 1393/05/29 به مدت 9 روز (ساعت 20 روزپنجشنبه مورخ 1393/06/06 ) می‏باشد.
3 . داوطلبان استخدام می بایست عکس پرسنلی 4 * 3 خود را با عرض 150 و ارتفاع200 پیکسل و با فرمتjpgو حداكثر200 كیلوبایت در رایانه اسکن نموده و آنرا در قسمت مربوط در سایت وارد نمایند.
4 . پرداخت مبلغ دویست و پنجاه هزار ریال (250،000 ریال) به شماره حساب اعلامی به نام سازمان همیاری شهرداری های استان ایلام به صورت اینترنتی به عنوان حق شركت در آزمون استخدامی داوطلبان استخدام پرداخت نمایند ( ایثارگران و فرزندان شاهد از پرداخت50% وجه مذكور معاف می باشند)ونهایتا پس ازبررسی مجدد صحت اطلاعات درج شده و تایید مراتب توسط سایت، شماره رهگیری خود را برای پیگیری مراحل بعدی آزمون و دریافت كارت ورود به جلسه اخذ و نزد خویش نگهداری نمایند.
5 . تكمیل فرم درخواست شغل و سایر فرمهای مورد نیاز در سایت مربوطه به آدرسhttp://portal-il.ir
6 .كارت ورود به جلسه آزمون استخدام روز شنبه مورخ 1393/06/15 از طریق وب سایت استانداری ایلام به داوطلبان ارائه می‏شود.
7. زمان برگزاری آزمون روز جمعه مورخ 1393/06/21 ساعت 8:30 صبح است و محل برگزاری آزمون بر روی كارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج خواهد شد.
8 . داوطلبان می‏بایست اطلاعات مورد نیاز را در سایت و در قسمت‏های مربوطه درج نموده و قبل از اعلام نتایج مدارك لازم به شرح زیر جهت تطبیق با اطلاعات زمان ثبت نام به شرح زیر به استانداری ارسال نمایند (زمان ارسال مدارک اعلام می گردد):
1 . اصل و تصویر آخرین مدرك تحصیلی
2 . اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات كلیه صفحات)
3 . اصل وتصویر كارت ملی ( دورو)
4 . اصل و تصویر كارت پایان خدمت وظیفه عمومی
5. اصل مستندات ایثارگری، معلولان عادی و سوابق پرداخت بیمه در شهرداری ها، سازمان های وابسته و دهیاری ها.
6 . اصل و تصویرگواهینامه رانندگی پایه یک برای داوطلبان رشته شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین درپست آتش نشان(راننده).
7. سه قطعه عكس 4*3 همانند عكس ارسالی از طریق سایت اینترنتی
8 . ارائه گواهی پرداخت اینترنتی حق ثبت نام شركت در آزمون
مواد آزمون تخصصی
آزمون تخصصی در هر رشته شغلی به صورت چهار گزینه‏ای و به تعداد 120 سوال به صورت كاربردی و تخصصی در حوزه رشته شغلی مربوط با احتساب نمره منفی با سقف 100امتیاز می باشد.
اعلام نتایج (مشاهده)
1. اسامی داوطلبان پذیرفته شده برای شركت در آزمون عملی یا مصاحبه در سایت رسمی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.
2. آزمون تخصصی در هر رشته تخصصی بصورت چهار گزینه ای و به تعداد 120 سوال بصورت کاربردی و تخصصی در حوزه رشته شغلی مربوط با احتساب نمره منفی تا سقف 100 امتیاز می باشد.
تذکرات (مشاهده)
1.در رابطه با سهمیه ایثارگران مطابق ضوابط مربوطه عمل خواهد شد.
2. در هر مرحله از مراحل آزمون استخدامی مشخص شود كه داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ابراز نموده است یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.
3. به مدارك ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارك تحصیلی پایین تر و بالاتر ا ز مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احرازمشاغل مورد اشاره و همچنین مدارك در رشته های غیر مرتبط و معادل ( به استثنای دارندگان مدارك تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی كشور كه در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش كشور شركت نموده و قبول شده اند وگواهی مبنی بر ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد. داوطلبین می بایست در زمان ثبت نام در آزمون تخصصی دارای كلیه شرایط مورد نظر در آگهی استخدام باشند.
4. انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل آزمون عملی یا مصاحبه و گزینش صورت می پذیرد.
5. داوطلبان می توانند حداکثر ظرف مهلت دو هفته پس از اعلام نتایج، اعتراض خود را به دفتر امور شهری برای بررسی و اعلام نظر ارایه نمایند.پس از سپری شدن مدت مذکور به اعتراض داوطلبان ترتیب اثر داده نخوتهد شد.
6. در صورتی که داوطلب در طول فرآیند استخدام انصراف داده یا به هر دلیل قانونی از ادامه فرآیند باز ماند،دفتر نفرات بعدی را بر اساس بالاترین امتیاز نهایی کسب شده برای طی مراحل بعدی معرفی خواهد نمود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=60632
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k