۹ سال پیش

شرایط استخدام شرکت پتروشیمی‌رازی

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

شرایط آزمون استخدام شرکت پتروشیمی‌ رازی

شرکت پتروشیمی رازی واقع در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی( ره)– استان خوزستان – به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود  در واحدهای تولیدی و ستادی بندرامام خمینی( ره)  طبق مقررات اشتغال نیروی انسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در مناطق آزاد تجاری ،صنعتی و ویژه اقتصادی  از بین  داوطلبان مرد  بومی‌واجد شرایط در مقطع کارشناسی،از طریق برگزاری آزمون‌های کتبی ، روانشناختی (شغلی) ، مصاحبه حضوری ، طب صنعتی و گزینش دعوت به همکاری می‌نماید .

شرکت‌ها و سازمان‌های مطرح  و مهم در سرتاسر جهان برای استخدام نیروی مورد نیازشان شرایط و معیار‌های خاص خودشان را دارند که صد البته این معیار‌ها در پیشرفت هر چه بهترشان تاثیر بسزایی دارند. از این رو برای آگاهی شما کارجویان عزیز می‌کوشیم شرایط عمومی‌استخدام در شرکت‌ها و سازمان‌های مطرح ایران را لیست کنیم:

شرایط عمومی‌:

2-1-تابعیت دولت جمهوری اسلامی‌ایران

2-2-متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی‌کشور

2-3-عدم سوء پیشینه کیفری

2-4-داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی

2-5-دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم غیرپزشکی

 

شرایط استخدام:

1-3- حداکثر سن مجاز داوطلبان کارشناس 29 سال (متولدین سال 64 به بعد) .

2-3- مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن داوطلبان افزوده می‌شود .

تبصره 1 –در صورت  دارا  بودن سابقه کارمرتبط در پیمانکاریهای طرف قرارداد شرکت پتروشیمی‌رازی ، با توجه به ارائه سابقه کار از سوی پیمانکاری مربوطه و تائید مراتب از طرف سازمان تامین اجتماعی و امور اداری شرکت پتروشیمی‌رازی ، حداکثر تا میزان 5 سال به سقف سنی داوطلب افزوده خواهد شد .

تبصره 2 – به امتیازات مکتبسه آزمون کتبی فرزندان گرانقدر (شهدا ، جانبازان ، آزادگان  و مفقود الاثر) وکارکنان پترشیمی‌راز ی    ( شاغل   ، بازنشسته وفوتی )   10درصد افزوده خواهد شد.

تبصره 3 -در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبین با رعایت موارد  فوق الذکر ، نبایداز 36 سال بیشتر باشد .

3-3- حداقل معدل کل برای داوطلبان دانشگاههای دولتی13ودانشگاه آزاد اسلامی‌14 می‌باشد .درضمن مدارک بالاتر از مقاطع ذکر شده مورد قبول نخواهد بود(بعنوان مثال فوق لیسانس بجای لیسانس و…).

تذکر: داوطلبان می‌بایست درزمان ثبت نام آخرین مدارک تحصیلی وکارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی ویاگواهی معتبر را  ارائه  نمایند.

4-3- استخدام صرفا از افراد بومی‌استان خوزستان خواهد بود.

تبصره 4 – بومی‌به کسانی اطلاق می‌شود که ساکن دائمی‌استان خوزستان بوده ویا دیپلم خود را ازیکی از شهرهای استان خوزستان اخذ نموده و یا والدین آنها در این استان شاغل باشند یا خود فرد در این استان شاغل بوده و حداقل یک سال تا زمان ثبت نام درآزمون این شرکت دارای سابقه بیمه باشد.

*توجه: کارجوی گرامی، شرایط استخدام بانکها و نهاد‌های مختلف برای آن دسته از عزیزانی که علاقمند به فعالیت در یک بانک و یا یک نهاد مشخص هستند گردآوری و ارسال میگردند. بنابراین ارسال این شرایط به منزله ی اعلام آگهی استخدامی‌توسط نهاد یا بانک ذکر شده نمیباشد و مسلماً در صورت اعلام جذب نیرو توسط بانک و یا نهاد فوق الذکر از طریق سایت ایران استخدام طی یک آگهی اقدام به اطلاع رسانی خواهد شد.

موفق باشید – سایت ایران استخدام

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=151984
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد