۹ سال پیش

صدور مجوز تدریس معارف اسلامی
No Image

صدور مجوز تدریس معارف اسلامی

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

آزمون کتبی متقاضیان دریافت مجوز تدریس معارف اسلامی در اهواز برگزار می‌شود

رئیس دفا‌تر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اعلام خبر برگزاری دوازدهمین دوره آزمون کتبی متقاضیان دریافت مجوز تدریس معارف اسلامی در اهواز گفت: این دوره از آزمون ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور ۲۱۶ داوطلب برگزار می‌شود.
جت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اعلام خبر برگزاری دوازدهمین دوره آزمون کتبی متقاضیان اخذ مجوز تدریس معارف اسلامی در اهواز،اظهار داشت: اساتید معارف اسلامی نقش اساسی و تاثیرگذاری در ارتقای فرهنگ دینی دانشجویان دارند.
وی افزود: اساتید گروه‌های آموزشی معارف اسلامی نقش اساسی و تاثیرگذاری در ارتقای فرهنگ دینی و معرفت اسلامی دانشجویان دارند و به دلیل ارتباط گسترده با بدنه دانشجویی راهنمایان شایسته و ارجمندی برای دانشجویان به شمار می‌روند.
رئیس دفا‌تر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: این دوره از آزمون 25 اردیبهشت ماه با حضور 216 داوطلب و در گرایش‌های مبانی نظری اندیشه اسلامی، تاریخ اسلام، انقلاب اسلامی، اخلاق اسلامی، منابع اسلامی و دانش خانواده برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با توجه به رسالت و ماموریت ذاتی خود در ارتقای فرهنگ دینی دانشگاهیان توانمندسازی و کارآمدی دروس و گروه‌های معارف اسلامی را دنبال می‌کند و این آزمون ها گامی موثر در جهت حضور اساتید با مجوز و توانمند در مراکز دانشگاهی و آموزش عالی است.
حجت الاسلام شفیعی بیان کرد: آزمون‌های کتبی متقاضیان اخذ مجوز تدریس معارف اسلامی هر سال دوبار در نیمه اول و دوم سال در 12 حوزه امتحانی برگزار می‌شود که اهواز یکی از این مراکز به شمار می‌رود.
وی اظهار داشت: پس از انجام آزمون کتبی و اعلام برگزیدگان از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مراحل بعدی از جمله ارزیابی علمی از سوی کمیته مسئول و متولی این کار در مرکز استان انجام می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=288865
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد