۹ سال پیش

صدور پروانه کار اتباع خارجی
No Image

صدور پروانه کار اتباع خارجی

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

اخبار صدور پروانه کار اتباع خارجی جهت اشتغال به کار

خبر 29 فروردین 94: تعرفه‌های جدید صدور و تمدید پروانه کار اتباع خارجی تعیین شد

مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت کار با اعلام تعرفه جدید صدور تمدید پروانه کار اتباع خارجی گفت:در قانون بودجه سال جدید تعرفه صدور پروانه کار اتباع خارجی ۲.۸۷۵.۰۰۰ ریال و تعرفه تمدید پروانه کار را ۲.۰۷۰.۰۰۰ ریال در سراسر کشور تعیین شد.

علی اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از اعلام تعرفه جدید صدور و تمدید پروانه کار اتباع خارجی خبر داد و گفت: با توجه به قانون بودجه 94 تعرفه صدور پروانه کار اتباع خارجی در 31 استان مبلغ 2 .875.000 تعیین و تعرفه تمدید پروانه کار اتباع خارجی را 2.070.000 ریال در سراسر کشور اعلام کرد.
وی ادامه داد: اتباع بیگانه نمی‌توانند در ایران مشغول به کار شوند مگر آنکه اولا دارای رویداد ورود با حق کار مشخص بوده و ثانیا مطابق قوانین و آئین نامه های مربوطه، پروانه کار دریافت دارند. در قانون بودجه سال جدید تعرفه صدور پروانه کار اتباع خارجی 2.875.000 ریال و تعرفه تمدید پروانه کار را 2.070.000 ریال در سراسر کشور تعیین گردیده است.
ع خارجی وزارت کار اظهار کرد: اتباع خارجی باید دارای اطلاعات و تخصیص کافی برای اشتغال به کار مورد نظر باشد و از تخصص اتباع خارجی برای آموزش و جایگزینی بعدی افراد ایرانی استفاده شود.
اقبالی گفت: پروانه کار با رعایت مواد این قانون حداکثر برای مدت یکسال صادر یا تمدید می شود. کارفرمایان باید از اشتغال اتباع بیگانه که فاقد پروانه کارند و یا مدت اعتبار پروانه کار‌آنها منقضی شده است جدا خودداری نمایند.
وی تصریح کرد: کارفرمایان اگر اتباع بیگانه را در کاری غیر از آنچه در پروانه کار آنها قید شده است بپذیرند و یا در مواردی که رابطه استخدامی تبعه بیگانه با کارفرما قطع می‌گردد مراتب را در اسرع وقت به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام نمایند،‌در صورت عدم اعلام با توجه به شرایط و امکانات خاطی و مراتب جرم و ماهیانه مبلغ1.187.000 ریال جریمه و به مجازات حبس از 91 تا 180روز محکوم خواهند شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=287963
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد