۷ سال پیش

ضرورت تسریع در ایجاد بازارچه فروش تولیدات مشاغل خانگی در بروجرد
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: تسریع در ایجاد بازارچه فروش تولیدات مشاغل خانگی در این شهرستان ضروری است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مشاغل خانگی اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، کامران فرشید صبح امروز در کارگروه نظارت بر بهبود فضای کسب و کار این شهرستان اظهار کرد: بر این اساس شهرداری این شهرستان باید ایجاد بازارچه فروش تولیدات خانگی را در اسرع وقت در برنامه کاری خود قرار دهد.
وی خاطرنشان کرد: نبود بازارچه فروش محصولات تولیدی خانگی شهرستان بروجرد را برای تولیدکنندگان و فعالان این بخش با مشکل مواجه کرده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد بیان کرد: برخی‎ها برای فروش محصولات خانگی خود ناچار به عرضه آنها در سطح خیابان می‎کنند که این خود به تقویت معضل دست‎فروشی و سد معبر خیابان‎ها دامن می‎زند.
فرشید ادامه داد: اینها همه در حالی است که ایجاد بازارچه فروش تولیدات مشاغل خانگی شهرستان بروجرد علاوه بر دسترسی آسان خریداران زمینه را برای ایجاد درآمد پایدار برای فعالان این بخش فراهم می‎کند.
وی اضافه کرد: از سویی ایجاد این بازارچه زمینه را برای عرضه مستقیم محصولات تولیدی از تولیدکننده به مصرف‌کننده فراهم می‎کند و حذف چرخه‎های واسطه در این بین منافع تولید و مصرف‌کننده را رقم می‎زند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد افزود: ایجاد بازارچه دائمی برای فروش محصولات خانگی به تقویت فرهنگ اینگونه مشاغل، ایجاد اشتغال و تقویت بن مایه‎های اقتصادی خانوارها کمک می‎کند.
فرشید بیان کرد: ترویج بیش از پیش اهمیت و مزایای مشاغل خانگی به خودی خود می‎تواند، زمینه‎ساز گرایش بسیاری از بیکاران جویای کار به اینگونه مشاغل باشد که در این صورت بخش قابل توجهی از آمار بیکاری شهرستان بروجرد مرتفع می‎شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کارگروه نظارت بر بهبود فضای کسب و کار این شهرستان باید در ایجاد بازارچه‎های مختلف به رعایت فاکتورهایی نظیر دسترسی آسان، قرار گرفتن در محدوده بازار و برخورداری از پارکینگ یا محل پارک خودروها توجه داشته باشد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر باید همه فاکتورهای لازم در ایجاد بازارچه‎های دائمی اتخاذ شود، تا اقدامات انجام شده در این حوزه با اثربخشی حداکثری همراه شود.
گفتنی است، در این جلسه بر ضرورت حضور روستائیان در بازارچه‎های ثابت و عرضه مستقیم محصولات تولیدی آنها اعم از عسل، لبنیات، محصولات کشاورزی و … تاکید شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=621041
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد