۸ سال پیش

ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه علامه ثابت ماند


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه علامه طباطبایی

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی دانشگاه علامه طباطبایی اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۴ بهمن ۹۴ : ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه علامه ثابت ماند (منبع: خبرگزاری مهر)

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: ظرفیت پذیرش دانشجوی این دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی سال آینده نسبت به سال ۹۴ تغییری نخواهد داشت.
حسین سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برنامه ای برای افزایش ظرفیت پذیرش این دانشگاه در سال آینده نخواهیم داشت و ظرفیت پذیرش در مقاطع مختلف این دانشگاه برای سال ۹۵ مطابق سال ۹۴ خواهد بود.
وی افزود: در ابتدای حضور مدیریت جدید در این دانشگاه محدود سازی کلی برای ظرفیت های این دانشگاه صورت گرفت بنابراین برنامه ای برای افزایش ظرفیت پذیرش نخواهیم داشت.
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: طی چند سال آینده ظرفیت پذیرش دانشجو این دانشگاه ثابت خواهد ماند و تغییری در آن ایجاد نخواهد شد.
سلیمی گفت: درحال حاضر این دانشگاه دارای ۱۶ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=571693
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه